løven78 Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hei Jenter! Er det trygt å spise sursild? Har så lyst på det i disse tider, men har ikke turt å spise det. Er den varmebehandlet på noe måte? Noen som vet?
SpongeBob Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Å, himmel, enda en ting å passe seg for? Det hadde jeg faktisk aldri tenkt på hvis du ikke hadde sagt noe - hva med å ringe mattilsynet og høre? Vel, du kan jo prøve å koke sursilda, men det tror jeg ikke blir noe videre godt... Og nå fikk jeg også lyst på sursild...
selma07 og engel Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hysterisk eller ikke.... Silda er jo rå, selv om den er salta. Jeg skal vente med å spise det... Silda er ikke varmebehandla!
jippii Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 man kan spise både tomatsild og sursild.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hmm....håper man kan spise det ja, for jeg må sild til frokostegget mitt:) Ikke tenkt over det jeg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå