Gå til innhold

Apotekpakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

God formiddag, damer.

Har sett nevnt noen ganger en pakke man kan få (gratis?) på apoteket.

Hva er dette? Hvilket apotek er det som har det? Er det flere? Hvordan går man frem for å få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk.

Ser at man må fylle ut veldig mye informasjon inkl telefonnr. og godta at opplysningene lagres.

Har du bestilt dette selv? Har du isåfall fått mye henvendelser el l i ettertid. Kan leve med litt ekstra reklame og evt vareprøver og sånt, men vil helst slippe å bli kontaktet per telefon (telefonsalg etc). Noen erfaringer?

Skrevet

Har mottatt den pakken og ikke hatt noen henvendelser til nå.. fikk den for to og en halv mnd siden. Bare fått vareprøver i posten. Men tror ikke du MÅTTE fylle i tlf?

Skrevet

Jeg fikk ikke printa ut denne kvitteringen, så jeg gikk bare til apoteket og spurte hvordan jeg skulle gjøre det. Ikkeno problem sa damen, hun kunne registrere meg der og da. Husker ikke om jeg måtte oppgi tlfnr, men jeg har uansett ikke mottatt en eneste tlf eller epost... Er omtrent 6 uker siden jeg fikk tak i pakken.

Skrevet

Takk for svar. Da regner jeg med det går bra, og sender inn bestilling. Sier ikke nei takk til litt gratis effekter. Det er nok av ting som koster. Prøver å ikke la meg lure av ustyrsleverandørenes "dette-kan-du-ikke-leve-uten-lister", men det blir uansett endel som skal kjøpes inn til den nye verdensborgeren. Rart at en sånn liten krabat kan trenge så mye... Men innrømmer gjerne at det er moro å shoppe til lillemor også da... :o)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen =)

Skrevet

Jeg hentet pakken på lørdag, var litt koselig med en førjulspakke.

Jeg har jevnlig fått tlf.henvendelser fra tre forskjellige nummer, noen har ringt daglig. Jeg aner ikke hvem det er for jeg tar ikke slike tlf., og nr. er uregistrerte. Helt sikkert fra noen som har f¨ått nr. mitt fra denne siden, Libero eller Sandvik. Irriterendes med slike tlf. altså. De kunne i det minste ringt fra registrert nummer. Burde ikke vært lov, også ringe daglig da, til ca. samme tid hver dag. Terror........Arrrrrrrrgggggggggg........

Skrevet

Bare husk at hvis du registerer på nett, må du hente på apoteket du registerer på.. Alle apotek har den, og du kan registrere på alle sine nettsider. Evt gå inn på www.pampers.no

Skrevet

Sjekk med telefonoperatøren din om de kan finne ut hvem det er som ringer, spesielt hvis det er til samme tidspunkt.

Ringer noen med skjult nr til meg så legger jeg ganske enkelt på røret uten å ta den.

Skrevet

Jeg prøvde å bare gå innom vårt lokale Apotek1, men jeg måtte ha med meg kvitteringen fra utskriften på nett for å få utlevert pakken. Har nå skrevet ut en slik kvittering, så får gjøre det neste gang jeg er på apoteket...

Skrevet

Takk for tipset, men tror ikke jeg gidder å legge så mye arbeid i det.

Det ene nummeret er forresten 672 00 400. Noen som kjenner til det?

Skrevet

Jeg gikk innom Apotek 1 - hadde ikke med meg noe lapp, sa bare at jeg hadde registrert meg på nettet. Fikk med pakken. De spurte ikke etter navnet mitt eller noe.

Skrevet

angående telf nr 67 20 04 00, tror det er fra chess, skal selge mobil abo. blir ringt hele tia sjøl, må kanskje bare ta den en dag og si jeg ikke er intr. hehe, men apotekerpakka har jeg tenkt å bestille :)

Skrevet

Chess ja, ok, takk for svaret. Da vet jeg det. Skal ikke legge skylda på Libero, BIM og andre babyting for det nummeret da iallefall!:) Ikke så lenge siden jeg kjøpte mobil fra dem, skal vel ha meg til å bytte til et dyrere abonnement da, for det jeg har nå er superbillig!:)

Skrevet

Man kan gå inn å slette opplysningene sine, og ikke lengre være registrert i i databasen etter man har hentet pakken.

Har gjort det selv. Jeg bestilte på Apotek1 si nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...