Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg nøs og ble våt i buksen... Tror jeg tisset på meg... Kan ikke skjønne hva annet det kunne være. Var jo og litt tissetrengt da... Andre som har begynt å lekke litt? Jeg ble så paff... Er jo bare i uke 20... Har hørt om de som har blitt litt lekk nærmere termin, men...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 ja det hender det kommer en dråpe, hvis nysene er kraftige, men dette er jo normalt, er i uke 26 og venter 3 mann, husk å knip...
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 ja knip knip. tar du knipe øvelser hver dag? hvis ikke- start NÅ! og husk å knipe hver gang du skal nyse ,hoste etc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 En dråpe ja, men ble faktisk skikkelig våt i buksen... Ikke sånn at det dryppet, men fikk en fin rund flekk i skrittet. Heldigvis var jeg hjemme da... Har begynt sånn smått med knipeøvelser, og det tror jeg ikke er et sekund for tidlig...
~ms_freia~ Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 hehe....kjenn mæ igjen der æ tissa på mæ når æ nys og kasta opp...så e heilt normalt:) e 21 + 2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er glad jeg ikke er gravid på sommeren, fordi jeg har pollenallergi, og ser for meg at det med serienysing ikke går så godt overens med urinlekkasjer... HI
@nita+Sebastian Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 He he, kjenner meg godt igjen og jeg er bare i uke 18 ) Jeg gjør knipe øvelser så ofte jeg kan, men er jeg tissatrengt og må nyse kommer det noen dråper ja.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Hallo! Nå ble jeg virkelig glad.....hehe..... Trodde jeg var den eneste som "lekker" så tidlig jeg. Har skvetta helt fra starten av når jeg har kastet opp og hoster/nyser. Nå har jeg faktisk tenkt å kjøpe Tena, for jeg er superforkjøla på 4. uka, så det går hardt utover både undertøy og vanlig truseinnlegg. Glemmer å ta knipeøvelser jeg da, syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal gjøre det. Skal det kjennes ut som om man trekker skjeden litt oppover på en måte?
3barnsmor? Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 jeg også sliter der, så nå skal jeg knipe som bare det. Dette er jo for min del nummer 2.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Kjenner til problemet. Jeg er 19 uker på vei, er mildt sagt drit forkjøla og hoster og nyser i ett sett med påfølgende lekking. Ikke noe særlig kjekt de greiene der nei...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Jeg også sliter litt her... Dette er barn nr 3 for meg. Jeg fikk tips fra jm om å bruke tena truseinnlegg pga illeluktende utflod, og det er kjekt ift dette problemet,også.. Føler meg tryggere også, for det suger bedre, og kamuflerer lukten MYE bedre enn vanlig truseinnlegg gjør! Anbefales!
Xenaen Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 Bekkentrening skal føles som om du trekker alt opp, ja. Som om du drar opp en glidelås. I begynnelsen er det vanskelig å isolere musklene - man har lyst å stramme lår og rompe også - men det blir bedre. Start forsiktig, kanskje åtte knip tre ganger om dagen. Ei venninne av meg var så lur - hun hadde lagt inn faste varslinger på mobilen - KNIP sto det! Jeg er heller ikke no flink, men med tredjemann på tur er det virkelig på tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå