Gå til innhold

hvor lenge etter fødselen hadde dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker ver det vel og det gikk helt fint! :-) Er litt værre nå syns jeg??? Syns det er litt vondt når han kommer for langt inn. Akkorat som han kræsjer i livmoren? Høres rart ut, men er det flere som har opplevd dette?

Skrevet

Haha. Ja, faktisk :o) Hvis jeg er oppå kjennes det ut som han kræsjer i livmora. Har faktisk ikke tenkt på at det kjennes ut som det, men når jeg leste det innså jeg at det føles vel litt ut sånn.

Ellers så venta vi vel ca 6 uker, og det gikk kjempemessig. Litt glidemiddel så er det superbra :o)

Skrevet

Det var nu nda godt jeg ikke er alene om det da :-) Får håpe at det går seg til igjen :-)

Skrevet

Hadde faktisk veldig lyst på sykehuset, men jeg lå på tomannsrom, haha...

Senere var jeg så redd for å bli gravid igjen at jeg holdt meg laaaaaaaangt unna den tingen der, i lange tider. Drøye 2 mnd etter ks turte jeg igjen, hadde tenkt å foreslå dobbel kondom da;) Det kjentes bra, men tok litt tid og krefter å komme igang da:)

Skrevet

10 uker. Var som før til tross for at jeg ble sydd.

Skrevet

ca 8 uker. synest det var vondt men det kom seg etter hvert..

Skrevet

Jeg ble sydd.Tok akkurat 2 og en halv mnd før jeg turte.

Var akkurat som før;)

Skrevet

Prøvde 6 uker etter. (vooooondt. Revna totalt da) gjorde et nytt forsøk for ei uke siden (2,5 mnd siden fødsel) og det var fortsatt ømt og trangt. Nesten som å være jomfru igjen:) Og jeg som hadde venta at det skulle være omvendt:)

Skrevet

revna ganske mye, men hadde sex når blødningen ga seg etter 6-7 uker. Merket at vi måtte være forsiktige, det var ikke mer en lett ubehagelig.

Skrevet

ikke prøvd enda vi... snuppa er 2,5 mnd. Kanskje jeg tar sjansen i jula ;o) skal sette inn spiral i mårra, så da er det ingen fare for ny baby med det første vertfall...

Skrevet

eg venta til det hadde gått to måneder fordi eg var redd det skulle gjøre vondt.. men det gjorde d ikke.. men det er veldig følsomt så ta det litt med ro i starten.. kos deg

Skrevet

Venta 2 uker... Var ikke hekt ferdig med renselsen så vi brukte kondom. Var ikke vondt i det hele tatt, men jeg revna ingenting under fødsel. Sisi fødsel ventet vi 4 uker, måtte da sy 2 "pyntesting". Syns det var lit vondere den gang.

Skrevet

4 mnd siden jeg fødte og vi har ikke hatt det enda. ble sydd fryktelig mye (på operasjonsstua) så virker som det er for trangt nå..?? Det går iallefall ikke:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...