Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 hvordan var det?
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 det vil jeg og vite!!!!!! 7 uker har snart gått. og jeg tør fortsatt ikke... trist.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Mina er nå 3mnd og vi har prøvd et par ganger.. Men synes det er så sårt og ømt, så orker ikke lenge desverre:(
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Ca to mnd etter og det var ikke noe særli nei.. Nå, 5,5 mnd etter begynner det å gå seg litt til:)
Hoppetussa Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Etter 2,5 mnd var det ikke noe problem her, men ble heller ikke sydd.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Gikk vel omtrent 3mnd etter første fødsel. Da hadde jeg sydd veldig mye (måtte på operasjonsstua), og det var forferdelig vondt med samleie. Det ble sakte men sikkert bedre, men aldri bra. Nestemann ble født 20mnd etter første. Denne gangen har jeg gruet meg helt forferdelig fordi jeg husket hvor vondt det var sist. I tillegg er hverdagen mye mer travel når man har en aktiv 2åring i tillegg. Så det gikk nesten 7mnd faktisk.. (Stakkars mann). Det gjorde ikke vondt, var bare litt småubehagelig. Sydde ingenting med nr 2.
gullskattmamma Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Etter førstemann ventet vi ca 2 mnd. Var litt sårt første gangen, men tror det mest var pga at jeg var litt anspent. Etter det merket jeg ingenting. (Sydde noen sting etter fødelen.) Nå etter andre fødsel gikk det 2,5 uker før vi prøvde. Ventet til etter renselsen var over. Var ikke sårt eller vondt på noen som helst måte denne gangen. (Ble ikke sydd etter fødselen.)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Venta vel 8 uker tror jeg... Hadde lang renselse og etter en uke uten fikk jeg satt inn spiral og nå blør jeg visst igjen - herlig! Så sexlivet begrenser seg naturlig av at jeg ikke føler meg spesielt tiltrekkende når jeg føler meg som en liten foss... Men de gangene vi har gjort det har det vært ømt i stingene og jeg blødde fra det harde arrvevet (tror jeg). Bedre etter første gangen. Og bedre med glidemiddel enn uten. Og det var jo godt fordet altså! Bare veldig ømt samtidig. Tror det kommer til å gå sge veldig fint til, jeg:) Sydde en 3 sting (hvertfall)...
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Etter 6.5 uke. Sydde 4 sting, da jeg ble klippet i fødsel. Å ha samleie da gikk greit, litt sårt i åpningen, men etter et par ganger var det omtrent som før.
Kaffemocca Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Gikk ca fire uker etter begge fødslene.. Var litt sårt de førsre gangene, men det gikk over. Sydde noen få sting begge ganger..
LivetErEnLek Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Var vel ca 6 uker etter, så fort jeg var ferdig med renselen. Null problem og full klaff ;-) Jeg revnet ikke.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 jenten har blitt 5 mnd idag og enda ingenting på den fronten..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #13 Skrevet 18. desember 2006 vi prøvde for første gang ca 5 uker etter fødselen..følte meg som en jomfru og mistet helt lysten siden d var ganske så vondt..så vi utsatte d litt.... prøvde igjen ca 7 uker etter fødsel...da gikk d bra,men ikke godt... Et tips er å bruke en del glidekrem,styr alt selv... min erfaring er at han må penetrere deg et par ganger for å "åpne"...d er litt vondt/ubehaglig.. for meg var d vondt,hadde sydd noen "pyntesting"... D kan kanskje føles som om alt er blokkert oppi der,derfor han må "stake " litt..hehe:p men bruk lang tid så går d nok bra;) hehe... håper du fikk et lite inntrykk av hva du har i vente....;p lykke til...=)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #14 Skrevet 18. desember 2006 Etter at jeg fikk nr 3 hadde vi sex 4 uker etter fødsel, og det gikk overraskende bra og var bedre enn forventet her i gården! Etter de to første barna ventet vi mye lenger...
Karoline's*mamma Skrevet 18. desember 2006 #15 Skrevet 18. desember 2006 Med førstemann var det etter 7 veker vi hadde sex, venta til etter 6 vekers kontrollen. Denne gangen hadde vi sex etter 5 veker, og renselsen var over.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #16 Skrevet 18. desember 2006 Mellom 3-4 uker. Jeg syntes det var herlig.
Eliise Skrevet 18. desember 2006 #17 Skrevet 18. desember 2006 5,5 mnd =P Revna og ble sydd masse så jeg grua meg max!! Men det gikk kjempe bra, og var ikke vondt eller noe.. Bare deilig =)
Loppa- nr2 i magen Skrevet 18. desember 2006 #18 Skrevet 18. desember 2006 Etter 6ukers kontrollen. ville høre fra legen at alle stinga hadde grodd bra først...
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #19 Skrevet 18. desember 2006 Tok vel 8 uker eller noe sånt, kan ikke si at jeg gledet meg, eller at det var den største opplevelsen i livet Nå er Teodor straks 6 mnd, og sexlivet er ikke det samme som før nei...
Lille Sprell og meg Skrevet 18. desember 2006 #21 Skrevet 18. desember 2006 Uff..nå ble jeg redd.. Har nesten alle opplevd en smertefull første gang..?? I dag er det fem uker siden fødsel, vi har ikke hatt sex enda. Har i grunn ikke tenkt på at det kommer til å gjøre så vondt, men det høres smertelig sånn ut på dere andre:( KJipt! Jeg revnet mye vaginalt, og måtte på operasjonsstua, så det er vel ikke sikkert at det blir en behagelig opplevelse for meg heller.. Kanskje det hjelper med litt vin innabords første gangen..? Det tar sikkert vekk en del av den psykiske vondten!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #22 Skrevet 18. desember 2006 ca 6 uker etter fødselen, begge gangene. Første gangen vi hadde sex blir alltid litt rar, litt ømt og sånn men likevel ok. Så har det blitt bedre og bedre. Har to fødsler bak meg, sydde litt begge gangene. Nå, 2 mnd etter fødselen er vi i full vigør igjen.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. desember 2006 #23 Skrevet 18. desember 2006 3 uker etterpå.. det gikk helt fint, men jeg har helt klart svært redusert lyst!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. desember 2006 #24 Skrevet 18. desember 2006 Det endte med keisersnitt hos meg, så 3 uker etter fødsel prøvde vi å ha sex den dagen jeg sluttet å blø. Prøvde med kondom, men det var fortsatt litt ømt og vondt så vi måtte avbryte. Men viste seg at jeg ikke var ferdig med å blø alikevel. Men etter 5 uker var visst kroppen leget og da prøvde vi uten den dumme kondomen og det gikk kjempefint!! Selvfølgelig bittelitt ømt med en gang, men det er jo fordi ikke er helt avslappet. Men etter 2 minutter var det bare å kjøre på Hehe.. neida, men gikk kjempefint!! Og er så glad det gikk fint andre gangen vi prøvde, for lysten har vært der hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #25 Skrevet 18. desember 2006 Etter ca 3 uker hadde vi sex igjen. Da var renselsen endelig over. Jeg revnet litt og sydde to sting under fødselen. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt å ha sex igjen og sexlivet vårt ble like bra som før med en gang og det er fremdeles like bra, 9 mnd etter fødselen. Så det må ikke gjøre vondt for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå