*Vetlis* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Se på bildet å profilen min! Er han ikke fiiin???
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Roooooooooooooooooooooooooger Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Mener du den lille valpen eller??? Nuuuuuuuuuuuuuuuuuudeli'!!!!
*Vetlis* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Jepp, var den jeg mente ) Den er så utrolig skjønn!
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Har du endelig fått valp nå???????????????? Gratulerer så masse med den søøøøøøøøøøøøøte valpen! Hva skal "barnet" hete? ;o)
*Vetlis* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Nei, har ikke fått han enda, men han ble født 14 desember ) Så vi kan nok hente den ca 8 februar tenker jeg? Den blir nok hetende Nightwish tenker jeg?
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Så stilig navn da ;o) Godt med en julegave som man kan få en stund etter nyttår!
*Vetlis* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2006 Ja det skal bli kjempe kos! Ønsker meg bare hunde ting til jul vettu hehe!
melkekua™ Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Det skjønner jeg da ) Så søt han er, en sånn man kan kose hele tiden!
*Vetlis* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2006 Ja, jeg spurte gubben om jeg kunne få en egen ricliner til å sitte i når jeg koste med den, Men tror ikke han ville det, for da vil han bli sittende aleine i sofaen hehe! Nå hvordan er det med deg? Nedtelling til IKM?
melkekua™ Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Redd for å få litt lite kos han gubben ;o) Mannfolk i et lite nøtteskall! Ja, jeg har nedtelling til ikm....fikk såvidt litt synlig blodspor på dopapiret idag formiddag, tok på meg en propp, men tror du det kom noe mer....neida!!!!!! Snakk om total forvirring!!! Skulle ikke forundre meg om tr kom luskende noen dager før ikm....bare sånn for å pine meg litt ekstra. På en annen måte er det helt greit siden da har jeg ikke den verste blødningen på selve julaften! Skal holde deg oppdatert!!
*Vetlis* Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2006 JA det er helt utrolig hehe! Kunne tenke meg at du hadde det noå ja! Jeg tror TR lusker rundt øra på meg også, for tempen er på vei ned virker det som ( Er det ikke greit at den kommer før tiden når den kommer uansett da? Da kan du beg på ny frisk fortere igjen ) Nå skal jeg til utredning snart jeg ( Kl 11!! Gruer meg litt!
melkekua™ Skrevet 22. desember 2006 #13 Skrevet 22. desember 2006 Hei vennen! Hvordan gikk det idag?? Er så spent på dine vegne. Jeg fikk nettopp tr på besøk....røøøøøød jul er i gården ja! Har fått bestilt meg temp.måler...Skal begynne å tempe tenkte jeg! Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå