Gå til innhold

hva skjer egentlig om man bærer tungt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bært litt i helgen... Merket litt ubehag etterpå,men håper ikke det er noe farlig.... Noen som har gjort det samme? hva kan skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan forstrekke leddbåndene som er mykere nå pga hormoner. Jeg unngår veldig tunge løft, men noen ganger var det tyngre enn jeg trodde også gjør det vondt litt etterpå. Tror det skal noe til for at man forstrekker seg så det blir et problem for all fremtid.

Skrevet

Er det ikke noe med at man kutter av blodtilførsel til ungen for en stakket stund? - og det er jo ikke bra... Hm jeg er ingen lege, nei, men dette er det helt sikkert noen som veit der ute!

Skrevet

At det kan føre til abort tror jeg er en gammel myte, er barnet friskt og "ment to be" sitter det der uansett hva vi gjør tror jeg. Men vi er jo litt ekstra disponert for bekken og ryggvondt da, og det er nok ingen god ide og erte på seg sånt. Da er fort de plagene der resten av svangerskapet...

Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette, for jeg har nok båret litt vel mye, og hun sa at morkaken kan løsne. Det høres ikke noe hyggelig ut :-/

Skrevet

Tenkte ikke på abort, men det kan vel ikke være bra å få kuttet av tilførselen for en periode, kort eller lang?

Skrevet

eg har vært gravid 3 ganger før..har bært ved,måka snæ,vore i skogen og hogga juletre osv..har gått bra med meg og barna.men eg har heldigvis ikkje vore plaga med bekkenløysning.so sant man klarer det vinner man på og holde seg i form..kjem seg fortare etterpå og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...