babyphat2 Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 hei hei! Ville bare tipse dere ang soskenvogner. gaa inn paa www.tinabok.com der faar der emasse gode raad ang sosken vogner!! Jeg ombestemte meg iallefall og fikk masse gode tips!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hva hedde du tenkt til å kjøpe og hva endte du opp med da? Hvorfor da?Hvor gamle er dine?
babyphat2 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2006 jo takk takk det stemmer! Mine er, dvs har termin juni/juli saa daa blir det nyfodt og en paa 19mnd. Hadde forst tenkt aa bare kjope fotbrett aa feste paa den vognen jeg allerede har...men syns det er litt tidlig aa bare ha han paa staa brett naar han er saapass liten. Saa saag jeg at den der Phil &Teds E3 var jo helt suuper. Kan begynne bruke den med engang, saa kan du "bygge" den ut naa minsten kommer, og den vognen kan jeg jo ha helt til storebror og lillemann vokser utav den. Likte ikke designet med engang, men tenkte putt putt hvis den er grei og praktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå