*rbte* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Akkurat registrert meg her på barn i magen. Hatt en ma i mars 2006, og nå prøver jeg å sambo å bli gravide. Lurer på om det er vanskeligere å bli gravid igjen etter ma? Sitter på arbeid og funderer litt jeg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hei, og velkommen! Alltid koselig å se nye fjes - håper likevel du ikke blir hengende for lenge her inne ;o) Ang. fertilitet etter ma/sa vet jeg ikke egentlig - syns oftere jeg hører folk lettere blri gravid etter en sånn opplevelse, men det er kanskje _rett_ etter`? Uansett - her er masse damer som kan en haug om sånne ting, så jeg tipper du får et godt svar om ikke for lenge )
attpåklatt!! Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei!! Ville bare ønske deg velkommen hit!!! Håper du får et koselig og kort opphold her før turen går til 1.trim!! Lykke til! Klem til deg!
Hege*3pp* Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Velkommen hit! Her vil du treffe mange folk med forskjellige erfaringer og få følge hele veien :-) Jeg tror ikke det har noe å si at du har hatt en MA for videre graviditet, men det kan kanskje andre svare litt klarere på? Håper du vil trives her! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hei, velkommen hit!!! Håper du får et kort opphold;o) Lykke til!
Nutmeg Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Velkommen hit:) Håper du vil trives her og få svar på alt du lurer på Håper jo også at oppholdet ditt her blir kort! Fin mandag til deg, og lykke til med babylagingen:)
*rbte* Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2006 Takk takk for varm vellkomst:)! Har vært aktiv leser en stund nå, men registrerte meg først i går.. Flott side dette altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå