85 tre barns mor Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Skal på sjekk på riksen klokken 10 pga SF målet var så lite nå...er sååå redd gruer meg veldig men gleder meg til det er over nå har jeg sittet men rar følelse siden torsdag da jeg var hos legen på sjekk...ohhhhh
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Heisann.. Håper du fikk sove..Jeg har en datter på 22mnd som har holdt meg våken siden halv fem og nå begynner hun endelig å virke litt trøtt,, så det er håp i sikte om noen timer på puten i de tidlige morgentimer i alle fall... zzzzzz
85 tre barns mor Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Sovna ikke før sent...Vert på kontroll i dag,alt sto bra til med babyn men den var litt liten så føder jeg ikke til neste uke blir jeg sannsynligvis satt i gang... Håper du fikk deg søvn ser at jeg ikke fungerer godt i dag uten nok søvn..
Labbetøs Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hvor liten er det snakk om? Jeg var på vekstestimering for en drøy uke siden (termin 05.01.07). Da var hun litt liten men det var så lite avvik at det ikke spilte noen rolle. Hun blir en stor sterk baby, bare ikke 4 kg liksom. Hva med deg? Hvor liten var hun, og hvor stort var vekstavviket?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Jeg fikk meg litt søvn ja,, heldigvis godtok tuppa mi å legge seg i halv åtte tiden, og da var hun så trøtt at hun sovnet ganske momentant og sov til halv elleve!! Godt å høre at babyen har det bra.. Blir spennende å se da, om du blir satt i gang neste uke.. Det er no bra at du blir fulgt opp så ikke babyen forblir i magen for lenge hvis morkaken driver å fusker med næringen til babyen din... Lykke til videre!! Klem
85 tre barns mor Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 Hei hei...Takk for alle svar jenter!!Dere er fantastiske:) Hun var ca2600 veide hun...Vet ikke helt om hva det var men han sa den var liten forhold til gjennomsnittet...Hva med deg da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå