adelia*termin 18/10* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Gutten min stakkar skriker sånn om kvelden. Nå har han akkurat sovnet. Ryggen min streiker snart og, har bært på han i 4 timer nå. Han har det helt tydelig vondt, spyr og bæsjer om hverandre. Vet ikke hva godt jeg kan gjøre for han. Er det noen som har noen råd å gi?
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Han er 1 mnd i dag
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 har du prøvd å kutte ut alle melkeprodukter en uke? huff, det er vondt når det er sånn... hva med minifom? kan jo være en rap som presser opp masse gulp. ellers så har vi kjøpt vibrerende vippestol, og når jenta har vondt i magen er hun roligst og har det best i den! den er virkelig topp - ville gitt en million for den!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Ja, du bør få deg en vippestol. Livet ble sånn "før og etter vippestolen".
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 Han får en sånn vinrerende vippestol til jul, Nå gleder jeg meg til jul. Minifom har jeg ikke prøvd, skal løpe å kjøpe. Og fra nå er melk fy fy. Jeg må bare prøve alt, stakkars lille vennen min blir jo helt utslitt han
mamma og my Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Stakkars...Hadde kanskje tatt en prat med helsesøster, siden det virker som han har vondt, og siden magen hans er i ulage. Da kan du få mange råd, og kanskje finne ut mer om hva som plager han. kan hende han roer seg i bæretøy, slik at du får avlastet ryggen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå