Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 lille prinsessa mi nekter å sove. ikke i senga, ikke i vogna, ikke på vogna...hun vil bare ikke sove. Fikk som råd av helsesøster at vi skulle la henne skrike seg i søvn. Jeg liker absolutt ikke den metoden, men tenkte at ok, vi prøver. Og vi har prøvd maaaaange netter. Og resultatet ble at hun nå er redd senga si. Jeg blir rett og slett sprø snart. Hun har aldri sovet spesielt bra, men som regel sov hun ihvertfall et par timer i sengen sin før hun våknet igjen....2 gode timer til mamma. Men nå er det håpløst hele opplegget. Det eneste svaret jeg får av helsesøster er å fortsette å la henne skrike, men nå vil jeg ikke mer. Det er så grusomt å la henne skrike time etter time uten at hun sovner. Men hva gjør jeg for å ikke gå ut av mitt gode skinn?? Begynner å tære hardt på forholdet mellom meg og sambo også...når kvelden nærmer seg blir luntene ekstra korte fordi vi vet hva vi kan vente oss.....timesvis med surving fra ei supertrett lita jente som bare ikke klarer å sove. Har noen noen gode råd til meg???
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hvordan hadde det vært å la henne sove sammen med deg for en liten periode? Kanksje hun har kommet helt ut av rytmen og trenger å finne tilbake til den? Nei,helt enig med deg,man kan ikke la disse små hyle seg i søvn!!!!! Uff,forslaget mitt var kanskje ikke det du hadde håpet på,men kanskje værdt et forsøk? Lykke til ;O)
Smellkyss Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Helt enig i at hun kanskje må finne tilbake til tryggheten, sove sammen med dere, før dere kan legge henne over i egen seng. Kanskje hun bare har blitt skeptisk til alt og prøver å finne seg til rette uten at hun klarer dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå