Gå til innhold

noen som har testet positivt tidligt?


*3barns mamma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg testet positivt på ettermiddagen 4 dager før ikm. Det var med strips fra billige tester. Testet klart positivt med vanlig CB 3 dager før IKM på morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positivt 2 el 1 dag etter ikm (sterk positiv),trodde ikke på testen,tok en til 2 dager etterpå,positiv da også men ikke så tydelig,men da hadde jeg drukket mye på forhånd så jeg tror urinen var utvannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet 7des. vet ikke helt når ikm skulle være. men testet på en tors og skulle ha ikm lør eller man..litt usikker.. men da går det ann altså.. tenkte om jeg gjerne var litt lengre på vei enn jeg tenkte selv. siden jeg testet på kvelden og det ble utslag noen dager før ikm men,det kan jo være hcg hormonet var sterkt hos meg tidligt da:) får bare vente til ul før jeg får vite om det blir forandringer i terminen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 3 dager foer IKM, og trodde jeg da innbillte meg en kjempesvak linje. Mannen min saa den ikke--og jeg gikk ut ifra at det bare var innbilning. Testet saa to dager senere (en dag foer IKM) og der var det en svak, men tydelig linje. Dagen jeg ventet mensen var den sterk. Har faatt maalt HCG tidlig i svangerskapet, og den var hoey, saa det er sikkkert derfor det dukket opp tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde festeblødning og festesmerter 5 dager etter eggløsning. 7 dager etter EL fikk jeg ganske sterkt utslag på EL-test. Første positive graviditetstest fikk jeg 10 dager etter EL. Var en veeeldig svak strek! Fikk faktisk negativ test dagen etter! Men har svidd av positive tester etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...