Gå til innhold

10 uker nyttårsaften, for tidlig å offentliggjøre?

Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne at våres sønn på sju år skal fortelle hemligheten til familien. Det hadde passet bra med nyttårsaften da de fleste er samlet. Var på tidlig UL uke7+3 og så hjertet banket. Tenkte jeg skulle ta en UL før jeg fortalte det for å være sikker...

Blir ikke enig med meg selv hva jeg skal gjøre.....Hadde vært greit å ventet til de 12 ukene var gått, men........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortell då! du har jo til og med vært på UL..eg har ikkje det, men likevel fortalt de fleste og resten får vite på julaften her! er 6+5 idag, altså 7+5 på julaften.. i min 8.uke då.. så ja, du må jo bare fortelle. Teit at det skal være en regel for 12.uker, mener selv det får være opp til hver enkelt (og regler er til for å brytes noen ganger;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig er det litt teit med denne 12 ukers regelen. Blir vel nyheter på nyttårsaften da.. Gleder oss veldig til å fortelle sønnen vår på sju at han skal bli storebror. Får se hva vi føler for på nyttårsaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde tenkt å vente litt, men siden eg var så dårleg so fortalde vi det til foreldra våre og søsken :)

men siden svigermor ikkje klarer å holde kjeft om sånt så har jo nyheten nådd videre til familie og venner, så da er det vel ikke så mye å kunne holde hemmelig lenger.....

eg skjønar at ho er ivrig å alt det der men ho kunna holdt munn siden vi sa at det var litt tidlig å gå vidare med det ennå....men men....

siden eg er sjukmeldt frå jobb so går vel sladre rekka der og....

kjedelig å bu i ei lita bygd av og til...

men reknar med vi seier det på nyttårsaften til vener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...