corian Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Var så sikker på at det var billigst å kjøpe Bugaboo på Babytrader.nl, prisen kom på litt over 8000 nok for vogna og diverse utstyr. Hvis jeg legger på frakt, mva og toll kommer jeg opp i drøyt 11.000 kr. Så ser jeg på en norsk nettbutikk at det samme kommer på 10500!! Så forbasket irriterende.......!!
kristin2 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Uff, det er ikke gøy å finne ut, men 500 kr i diff er ikke det værste. Kan jeg spørre hva du valgte av utstyr til vogna? Vurderer nemlig samme vogn selv. Og vet du hva bagen veier på Bugaboo?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Her må det ha skjedd en feil- hvis ikke du kjøpte innmari mye ekstrautstyr da! Jeg betalte 6800 kr inkludert tollavgift (170 kr) og moms (25 %)! Og det er ca 2 mnd siden. Kanskje du har glemt å trykke TAX FREE FOR NON-EU MEMBERS? Hva har du kjøpt av tilbehør? Jeg kjøpte bare vognen. Her i Norge koster bare vognen 8500 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå