Gå til innhold

Smokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg endelig kavet meg inn hit :) Driver og skriver fødselshistorie men tar tid da jeg blir en del avbrutt :)

Sønnen vår er nå 10 dager og helskjønn!

Eneste "problemet" er hans enorme suge behov. Kan ikke ha ham hengende i puppen hele tiden, blir så sår av det og har andre ting å gjøre også, hehe. Han nekter å ta smokk eller flaske. Samboer hadde håpet å kunne avlaste meg litt med det. Noen som har tips? Prøvd flere smokker men han vil ikke. Suger enten på puppen eller samboers finger. Blir kjempe glad om noen kan komme med gode råd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi lisj-snuppa har også et enormt suge behov... også gulpa ho i ett sett og har ondt i magen... så i går tok æ frem en sutt... ho spøtta den ut to ganga også sutta ho... men litt seinar vil ho ikke ha den... men så tok ho den en time seinare...

Med stor-snuppa va det værre ho sku absolutt ikke ha nåkka sutt... men plutseli en dag etter fleire mnd førsøk og mange førskjellie sutta, så sutta ho som om ho aldri hadd gjort anna...

Så det einaste råde æ har e at du må bærre prøv... pass på at han ikke e veldi sultn eller vældi trøtt... da bi di bærre sur... også kan du jo prøv å ta litt morsmelk på den å se om det hjelp...

Lykke tel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...