Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Ser du skriver at du ble satt i gang i uke 37. Jeg har fått beskjed om å forberede meg på igangsetting i uke 37 jeg og. Kan du fortelle litt om hvordan det foregikk? Hva gjør de for å sette deg igang? Hvor lang tid tok det før du fødte? Verre enn vanlig fødsel? Litt engstelig her. Har absolutt ikke lyst til å ta keisersnitt.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Heisann Anonym Jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning i uke 37 og siden jeg var kommet såpass langt så satte de meg i gang.. Jeg fikk en modningspille satt inn ved livmorsåpningen og måtte ligge i sykehus-sengen i 2-3 timer sånn at pillen ikke skulle falle ut.. Pleieren sa at de skulle vurdere meg etter de 2-3 timene for å se om jeg trengte en modningspille til.. Men etter litt over 3,5 timer (de hadde ikke sjekket meg enda da) satte riene i gang av seg selv... Og da var fødselen i gang.. Jeg fikk regelmessige rier med en gang og det hele gikk så kjempeflott.. jeg hadde en nyyydelig fødsel.. (Rier fra kl.14, vannet gikk i 16 tiden, da begynte jeg å få åpning og så hadde jeg full åpning i 19 tiden) Det hele var unna på litt over 5 timer etter riene startet.. Så for meg var nok dette omtrent bedre enn vanlig fødsel.. Jeg fikk i alle fall en lett førstegangsfødsel.. Lykke til,, dette går nok veldig bra skal du se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Takk for svaret! Det hørtes jo veldig oppløftende ut. Da slipper man jo også stresset med å vurdere når tiden er inne for å dra til sykehuset. Jeg bor jo nesten en time unna sykehuset! Lykke til videre med svangerskapet du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå