Gå til innhold

Kjøpt potte i dag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, vet det er veldig tidlig. Men husker eldstemann bæsjet på potte da han var 11 mnd gml, og han visste utmerket godt hva potta var for noe.

Han pleier å være med meg på badet, og skal absolutt være der om jeg må på do, og da ler han når jeg sitter på doen. Nå kan han sitte der å le på potta hver morgen isteden ;o)

Han blir snart 14 mnd, og skjønner kjempegodt at når mamma sier "æææææsj, har du bæsja??" så betyr det at bleien er full av stinky popoo. Så hvorfor ikke prøve potta en gang per dag?

Denne potta har lyd, sånn"takk for det du gjorde i potta" når man er ferdig, - høres ut som når man trekker opp. Og så kan man snakke inn beskjed også. "Ååååååh så flink en gutt!" kan jeg snakke inn, så sier potta det hver gang han tisser eller gjør større ting.

=) hehe...skal bli artig å gå på potte her i huset!

Synd dassen er så stille. Den kunne jeg gjerne likt å spille inn noe for gubben:

"PUT THE SEAT DOWN AFTER YOU TAKE A PISS!" (uff....var litt stygg den setningen....men hva skal man si da, for å bli hørt???)

Skrevet

Så gøy!!!

Du vet ikke om man får kjøpt denne morroa på nett??

Skrevet

LOL, ja tenk om man kunne hatt en snakkende do for voksne også...HE-he...Hadde vært noe du...

Den potta hørtes kjempemorsom ut:-)

Skrevet

Hvis doer kunne snakket.....ja, da hadde jeg fått kjeft sist jeg satt på et...

:-/

I say no more!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...