Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Du bor jo i Køben. Hvilken klinikk har dere vært på? Tenkte å sjekke ut litt alternativer....

Ellers, hvordan er formen??

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Brumm! Jeg har brugt det offentlige, hittil. Men jeg vet det finnes en klinikk som heter Nordica.com. Dette er en aftenklinikk. Ellers så er det og en på Frederiksberg, husker ikke navnet, klinik for barnøse? Jeg fant deres hjemmeside en gang, men synes den ikke så særlig innbydende ut... Hvis du vil ha akupunktur før og etter, har jeg brukt Helle Ella, hennes hjemmeside er amoxa.com.

Formen min er merkelig... jeg har ømme bryster og det stikker og dunker i magen. synes og at kvalmen er kommet, håper det ihvertfall, men jeg er bare litt uvel til tider.

I morgen får vi vite det... Forrige uke hadde det skjedd en utvikling i magen, men det lignet ikke 8+2, det liknet 5+2! Kanskje spiren gikk i dvale i 3 uker?

Lykke til, Brumm :o)

Klemmer fra

Skrevet

Å jeg er så spent på deg nå:o) Håper alt er som det skal og at du får verdens beste julegave!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser virkelig alt nå!!! Det er jo fler som får en slow start, så nå er jeg spent:o)

Snakket nettop med ciconia og vi har 1 forsøk igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra jeg er så lykkelig:o)

Stooooooooooooooooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...