Go`mamma`n... Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Denne helga har vært forferdelig. Etter x antall ganger på skåla, er formen endelig bedre. (omganssyken) Jeg har tenkt mmasse på nurket vårt. Siden jeg ikke har fått i meg særlig med verken vått eller tørt.........Nå, endelig, er formen bedre....Men nå har jeg fått stikkinger nederst i magen..........Blir litt urolig jeg nå........Det gjør vondt når jeg reiser meg opp.......Nesten som at det sitter en kniv i magen min.....Noen som opplevd det samme?Evt noen som vet hva det er? Kan det ha noen forbindelse med omgangssyken?????
candymams Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Du skriver ikke hvor langt du er på vei, men om du er over tre mnd kan stikkingen du kjenner i magen være det at livmoren utvider seg. Livmoren er festet til noe som heter ligamenter som er som små tynne tråder som igjen er festet mot underlivet. Når livmoren utvider seg for at barnet skal få plass strekkes disse trådene, noe som kan oppleves som ubehagelig eller vondt.Det at du har hatt omgangsyke merker ikke lille tassen noe til pratet med en sykepleier som ble innlagt på sykehus pga sykdom men den lille var like frisk og rask
Go`mamma`n... Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Takk for svar. Jeg er21+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå