HMS *endelig mamma* Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Vet ikke helt om hun holdt til så mye her, men på novemberklubben er det temmelig dødt for tida naturlig nok, så sannsynligvis vil flest "kjente" nås her inne. Jeg fikk følgende beskjed 14.12: "Jeg har vært på sykehus i 3 uker nå. Har fått betennelse i leddet mellom ryggrad og bekken. Hadde en CRP på over 400 (skal være under 10), og utrolige smerter. Ble hentet av sykebil etter 2 1/2 døgn hjemme etter fødselen. Så her ligger vi da, Nurket og jeg, på Ahus. Får antibiotika intravenøst og masse smertestillende, men kan fortsatt amme. Var liksom ikke sånn barseltiden skulle være... Hils til de andre! Jeg har jo ikke hatt tilgang til PC siden før fødselen. Klem!" At det går an å være så uheldig! Stakkars! Jeg håper det er mulig å komme på et bittelite besøk til henne på sykehuset om hun fortsatt er der torsdag 21.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Har lurt veldig på henne altså.. Uff, så leit at det skulle bli sånn da.. Du må hilse henne så masse fra meg.. og si til henne at hun må si ifra om hun ønsker besøk på sykehuset!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Hei jenter! Nå er jeg endelig hjemme igjen!!!!!! :-D Drittlei etter tilsammen fire uker på sykehus. Fikk stafylokokker i beinet mellom ryggrad og bekken. Har vært noe helt for j...... vondt. Tar heller 5 fødsler enn de smertene igjen. Jeg er ikke helt bra enda, men det er deilig å være hjemme. Har fått med med sykehusseng, prekestol, krykker og dostol... Sprek som en 90-åring. Terje er hjemme og hjelper til med vår nydelige sønn. Barnet vårt skal hete Halvor Syprian, og er bare sååååå skjønn! Han blir fire uker i dag. Håper jeg blir litt sprekere enn en gamlehjems-pasient etterhvert, så jeg kan stille opp på Bim-treff og skravle litt. Det har virkelig vært stusslig sosialt i det siste. Håper det står bra til med dere alle! Klemmer fra meg!
vips-77 Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hei, og velkommen hjem, og gratulerer så mye med lille gutten Du har jo vært max uheldig da, men godt å høre at du er på bedringens vei nå etterhvert, så håper du er frisk som en fisk igjen snart
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer så masse, og god bedring! Utrolig kult og orginalt navn på bebisen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå