Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Om syklusen min er lik den forige har jeg el på nyttårsaften.. Men syklus har vært så ustabil i det siste... Men så trenger jeg ikke å tenke på el heller da, men synes det er "kjekt" å bli kjent med kroppen min etter mange års pillebruk.. Håper han kutter ut svingen snart...=)=)
prøver på nr2:) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 JA! Har EL på nyttårsaften.. da vi e i hytta lamme heile slekta tel sambo. Har prøvd på action der før men det e alt for lydt
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Tror jeg har EL et sted mellom den 19 og 26 des, nå til uka og etter jul.. Har akkurat slutta på pilla og er på den 9 dagen med mens, kjedelig... Men tror de overflødige hormonene er på vei ut av kroppen...=o) Håper våre sambo glemmer å hoppe av i svinge og dongen...=o) klem
Elise29 Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jepp, jeg har EL ca 4. juledag :-) Har prøvd så lenge nå at jeg ikke har den store troen på at det kommer til å klaffe, men etter nyttår skal jeg legge om kostholdet og håper at det kan hjelpe på )
cheers Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Jeg håper at EL er rundt nyttårsaften . Dette er første syklus etter at hormonspiralen ble fjernet og har hatt en god del små og store blødninger etterpå. Spennende å se om syklusen kommer i gjenge etter spiralbruken.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg venter el nyttårshelga. Jeg feirer jul hos foreldrene mine, og samboeren min kommer hit akkurat den dagen jeg venter el så da skal det jokkes *hihi*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 jeg har el ca 26-27. så det passer jo perfekt at begge to har fri noen dager:-) her skal det lages baby!!!! nå SKAL det lages baby!!! eller hva jenter?
Diosa Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Jeg også har EL på selveste nyttårsaften. Vi satser på en kanonstart på 2007!
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal ha EL mellom 20-26, men virker som jeg har det nå!
Kick80 Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Jeg får EL ca dagen før nyttårsaften. Vi skal være hos slekta vi også, men det blir sikkert noen muligheter til å snike seg unna litt. ;-) "kronisk bansjuk" dere får snike dere en tur ut i skogen eller i bilen da, kanskje under rakettene! :-D
attpåklatt!! Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Jepp!! Her blir det skikkelig feiring av nyttår!!! El den helgen der ja, og det må jo bety lykke eller hva?? Lykke til alle sammen!!!
♥ DAME Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 Hehe, jeg skal også etter planen ha EL på nyttårsaften ) Hvis jeg får mensen i morra da. Har ikke merket noe forvarsel på mens enda, noe jeg alltid får et par dager før. Håper og håper, hadde blitt en fantastisk julepresang til oss om det sitter denne gangen:))
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 Hei New York baby! Har visst EL samtidig som deg jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå