Gå til innhold

Hvor mange ganger pupper dere på natta?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 16 uker gammel baby. "Regelen" for han har alltid vært to ganger pr natt, men nå har han begynt å våkne 4-5 ganger pr natt for å puppe. Har prøvd å gi han smokken, men da begynner han å grine og gir seg ikke før han kommer til puppen, virker da helt utsultet. Jeg savner de gode gamle rutinene etter ukesvis med nattestyr; noen gode råd til en trøtting???

Skrevet

Økedøgn eller noe kanskje?Har han holdt på sånn lenge? Her er det også 1 eller 2 ganger pr natt, hun er 14 uker.. for et par uker siden hadde vi to netter med amming hver time på natta, det løste vi med samsoving :) (Ble stortsett det vi gjorde både dag og natt de dagene...amme,sove,stelle,spise..etc)

Skrevet

Når hun var så liten var det vel amming sånn omtrent: 23 - 01 - 03 - 07 - 09, og slik holdt det seg stort sett til 7-8 mnd... Da avvente hun seg selv.

Tipper du opplever økedøgn for tiden.. det går over hvis du legger til når han vil ha.. :)

Skrevet

Økedøgn i tre uker??? huff, det blir noen lange mnd fremover skjønner jeg..........

Skrevet

jeg ammer aldri om natten...slik har d vært siden han var 2 mnd:D

Skrevet

her er det også bare en eller to ganger pr natt, hun er 2,5 mnd. 4-5 ganger pr natt høres mye ut. hvor ofte er dette? hvis du regner natten for din søvnperiode, og du sover ca 8 timer, betyr det da at du ammer ham en gang i timen?? da rekker du jo aldri å få produsert nok melk til at han blir mett?? har hørt at man bør vente ca 2 timer mellom hver ammestund for å sikre at puppen ikke er tom... kanskje derfor han ikke blir fornøyd? det kan jo være noe annet som plager ham også - magevondt for eksempel? jeg ville definitivt prøvd ut forskjellige ting hvis det har vært sånn i 3 uker, og kontaktet helsestasjonen for å få råd...!

Skrevet

Jenta mi er 2 mnd, og har visst bestemt seg for at her sover vi om natta..=)

Skrevet

Jenta mi er 7 uker i dag og i natt ammet vi bare 1 gang. Men har frem til nå vært ca 2 ganger om natta.

Skrevet

1-2 ganger, men har lurt på om han egentlig trenger det! Jeg er snar og legge han til puppen (samsover) for at jeg selv er trett tror jeg :-)

Skrevet

Guttene spiser hver tredje time omtrent også på natta.

I natt spiste de rundt 0030, 0330, 0630, så 3 ganger - eller 6 da (strengt tatt).

De er snart 10 uker.

Skrevet

Det vil si at han ammer ca annen hver til tredje hver time..... Jeg legger meg rundt kl elleve og vi står opp kl ni. I natt ammet han f eks kl 23 - 0230 - 04 - 06 - 08. Er helt i koma pga avbrutt søvn, dette er et mareritt! Skal på hs torsdagen og ta det opp da. Han har ikke magevondt, promper hver gang han er våken, men får ikke rapet han på natta.

Skrevet

Baby er 2 mnd - legger seg ca 8, spiser ca 01.00 og 07.00 (før han våkner)

Skrevet

Gutten min er 6 uker.. får siste pupp kl 22.30 ca før han legger seg.. så sover han til ca 5.30..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...