Gå til innhold

Er anna fint eller kjedelig??

♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva forbinder dere med Anna??..tenker litt på Mari også....noen med meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anna er fint, forbinder det med navn på tøff jente. Mari er også fint, det forbinder jeg med søtt navn, på søt jente.

Skrevet

Syns Anna er kjedelig alene, men hvis man bruker det i en kombinasjon med noe syns jeg det kan bli fint.

Skrevet

noen forslag til kombinasjon da???? vi skal ha mellomnavn, men ikke kommet så langt enda....eh 2 uker til termin.....vi klarer rett og slett ikke å korte ned lista vår på 10 navne alternativer....tror jeg venter på det"riktige" navnet , som liksom ikke kommer...huff vanskelig

Skrevet

Anna er kjempefint. Enkelt og greit. Har sjølv ei jente som heiter Anne, og blir det jente denne gongen skal ho heite Mari! :-)

Skrevet

Kjempefint! Syns det er står fint alene.

Hvis du skal ha mellomnavn, hva med Anna Louise, Anna Karen, Anna Margrethe...

Skrevet

Syntes Anna er helt nyydelig:) Ville brukt det selv, hvis ikke vennina mi hadde hett det...

Skrevet

Synes både Anna og Mari er kjempefine navn,men begge to er aller finest alene!

Skrevet

Hva med Annabel? Det er kjempefint, min bror oppklate sin datter etter vaar bestemor som het Anna, men med en vri, altsaa Annabel.

Skrevet

Et kjempeflott navn! Hadde gjerne brukt det hadde det ikke vært for mannen min som liker de litt mer pompøse navna.

Skrevet

Anna er nydelig! Har selv luftet Anna Dorthea for mannen, men han ble ikke akkurat overbegeistret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...