♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 hva syntes der om navnene -Mikaela Liana ? -Mikaela Lucia -Leni Mikaela? -mikaela ariana? -mikaela ayana? jeg spør ikke om hvilket dere ikke liker jeg spør om hva dere syntes passer best..så plis ikke gidd og svar hvis du bare skal kritisere. ungen er halvt spansk så det er viktig at navnene slutter på "a"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 17. desember 2006 foresten liker marissa også men det er så likt mitt eget så det kommer til og bli så mye forvirringer..men hva syntes dere om marissa som fornavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Ana Mikaela? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Mikaela Lucia var ok, synes jeg. Liana minner vel mye om liane - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Er svak for Mikaela Lucia, hadde Lucia som alternativ da jeg ventet datteren min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 Av de du ramser opp synes jeg også at Mikaela Lucia er det fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 Mikaela Lucia! Helt klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2006 #8 Del Skrevet 18. desember 2006 Leni Mikaela Mikaela Lucia De andre var tunge å si, særlig når 1.navn slutter på samme bokstav som ml.navn begynner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #9 Del Skrevet 18. desember 2006 Leni Mikaela synes jeg var flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå