Gå til innhold

Spørsmål vedr. temping... Er alt håp ute???

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å tempe denne mnd og er ikke så inne i det. Er på dag 26 i syklusen (som jeg regner med at blir på ca 30 - 31 dager denne mnd). De to siste dagene har temperaturen falt. Er alt håp ute??? Ingen sjanse for den julegaven jeg ønsker meg mest av alt i år?

http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4

Blir veldig glad om noen tar seg bryet med å se på charten min - og gi meg sin mening ;)

Fortsetter under...

Jeg syns det var veldig tidlig å skulle synke nå plutselig i tilfelle - det er jo enda en god stund til ikm? Kanskje festedipp, mtp hvor mange dager du er etter EL? Syns også enkelte har hatt dipp i tempen rett rundt ikm og likevel vært gravide - sammenlikn med de på gravidlista på ff-chart-oversikten her inne :o) Håpet er aldri ute før tanta slår ned i trusa ;o)

Ja, jeg får prøve å holde motet oppe. Jeg vil nemlig ha en liten spire i julepresang ;) Har sett på noen av chartene til dem som har blitt gravide og føler vel egentlig at en del av deres temper har ligget mer stabilt høyt etter EL. Hvis det stemmer med FF at EL var den 8. er det vel litt sent med festedipp 9 dager etter?? Jeg har kjøpt meg babycomp og den mener at EL var den 10 desember og ikke den 8. I forhold til dette kan det kanskje stemme med en festedipp på dag 7??? Håpe, håpe... Jeg har ikm i tidsrommet mellom 22 og 24 desember.

Har du IKM på julaften? Denne gangen SKAL du få en spire som sitter skikkelig godt fast !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...