Gå til innhold

sykehusdietten????


mrs1984

Anbefalte innlegg

hva er dette og kan noen gi meg oppskriften. vektnedgangen har stoppet opp nå og eg har ennå 10 kg før eg er i startvekt...grrr...(opp 31,5)

andre tips for å gå ned i vekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppskriften ligger på www.slanketips.piczo.com

 

Jeg har 9 kg igjen (gikk opp 33 kg) og har prøvd sykehusdietten men den passa ikke for meg for jeg gikk opp 1,2 kg på den.

 

Det som har funka for meg er og trene pilates, og begynne og spise 5 små måltider om dagen med ca 3 timers mellomrom istedenfor 1-2 store måltider i løpet av dagen, og bevege meg mest mulig.

 

Treninga mi har stoppa opp litt i det siste og jeg har ikke vært så flink med verken trening eller hva jeg spiser så vekta mi står bom fast stille.

Men i den perioden jeg trente pilates og spiste 5 måltider om dagen gikk jeg ned fra 83 til 75 kg og gikk inn ca 12 cm rundt magen på 7 uker.

Men det er et par mnder siden og jeg har ikke vært noe flink siden da, men begynnte så smått med pilates igjen for 2 uker siden og gikk ned 1,3 kg på ei uke og gikk ned 300 g sist uke da uten og gjøre så mye igrun.

Så nå har jeg 9 kg igjen.

Så mitt tips må vell være og trene pilates og spise mere men mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!! da skal pilates prøves;);) spiser sjelden og lite nå, veksler mellom litt yoghurt, knekkebrød, nutrilett og litt middag, men likevel står det stille...kanskje eg spiser for lite da?? har aldri slanket meg tidligere så vet ikke hva som er lurt.. lykke til med dine siste kilo..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri slanka meg jeg heller før jeg ble gravid, hadde et par kg som satt som støpt og som enda sitter som støpt på ja.

 

Jeg har plukka opp tips her inne hele veien jeg for hadde null peiling på slanking og hva som var sundt og spise o.l, før gikk det kun i fast food o.l og jeg la ikke på meg et gram, etter fødselen har ALT endra seg, menmen skal ikke klage egentlig for jeg har jo fått verdens nydligste datter utavdet så da spiller egentlig ikke de siste kg noen stor rolle, er bare buksene mine som ikke passer enda :-P

 

Lykke til med dine kg du også, de går nok snart bort :-)

 

Og ja lurt og drikke masse, masse, masse vann (noe jeg må bli flinkere til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...