Gå til innhold

Hvem har dere fortalt om graviditeten nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til de fleste jeg kjenner og det har kjærsten også gjort. Klarer ikke helt å holde på sånne gode nyheter. Er snart i gang med 12. uka og det skal bli godt å kunne slappe av med tilstanden jeg er i:)

Har så julestemning om dagen og alt er så bra!

Lykkelig meg!

Her har vi fortalt det til alle egentlig. De eneste som ikke vet om det er de tre tanteungene mine. Altså barna til søstra til min kjære. De bor ett gått stykke unna, så de får vite når vi treffes i jula. Jeg er akkurat 11uker i dag. Hadde exu forige gang, så det var vel ikke noen overraskelse at jeg er gravid igjen. Desuten så får jeg mage veldig fort, Ene venninna mi så på magen min og gratulerte meg, da var jeg 5+2.....

Hei!

Vi har fortalt det kun til de kommende besteforeldre og våre søsken. Vi er 9 uker og 3 dager på vei.

Vi skal på UL igjen i starten av Jan og da kommer vi til å offentligjøre det, dersom alt er i orden. Noe vi selvsagt håper på!

Lykke til videre!

Er i uke 12 nå, blir bare mer og mer løsmunnet for tiden. :)

Mine foreldre har vist det fra dagen jeg fant det ut, klarte ikke holde meg. Men min samboers foreldre vet det enda ikke.

Tror vi tar det som det kommer, men det er ikke hemmelig mer for å si det sånn!

Annonse

Var hos svigerforeldrene mine når vi tok testen (svigermor sto og så på ved siden av meg) .. Dette var når jeg var 5 uker på vei! Klarte ikke holde på nyheten, og ringte til alle venner, min familie og resten av hans familie :) Alle ble kjempe glade på våre vegne! Tenkte at dersom jeg mistet barnet, så er det jo greit at menneskene rundt oss vet at vi har vært igjennom det også. Nå er det bare 13 dager igjen til jeg har 12 fullgåtte uker heldigvis!

alle vi har sagt det til har blitt kjempe glade,spes datteren min på 7.ho har ønska seg søsken i mange år no.hehe.syns også det er greit at de nærmeste vet det,i tilfelle noe ska skje,men så klart man håper og tror det beste:-)

har fortalt det til foreldrene mine, mora hans, søsknene våre og noen venner.. :) og harplaner om å si det til bestemor, bestefar og farmor så snart jeg får motet meg opp.. hehe... heldigvis har søskenbarnet mitt tatt den verste støyten fra farmor da hun ble gravid for et år siden, så håper på at det går bra.. :)

en tenke at en ska vente lengst mulig,så lenge et e så tili å sånn+at det ikkje vises nokka spes enda,men som anre sier,klarer ikke holde munnen igjen.er et ønsket barn å e så glad for at det e et lite nurk inni meg :-) familie litt lengre uti veit ikkje det enda,si det på nyttårsaften for da ska vi feire mange sammens og de merke nok at i har slutta å røyke også:-)

Vi fortalte det til kommende besteforeldre og tanter/onkler da vi var ca 8 uker på vei... Litt etter fortalte vi det til våre egne besteforeldre og tanter, onkler og søskenbarn (noen av dem... De vi står nærmest;) ). Sånn ellers har vi planer om at venner skal få vite det i romjula (hvis vi samles da) eller på nyttårsaften:) Vi er først ute blant venner, men håper inderlig at det er noen flere som går og bærer på en liten hemmelighet blant vennene våre;) Hehe...

Annonse

Jeg er 10+2 i dag, og vi har fortalt det til kommende besteforeldre, søsken og noen venner. Hadde ikke tenkt å si så mye, men har blitt sånn underveis. Er fortsatt en del som ikke vet det, men de skal få vite etter nyttår. Er 12+0 lille nyttårsaften!

Vi fortalte det til foreldre og søsken samme dag som vi fant det ut, dvs allerede i oktober. Ellers har vi fortalt det litt etter litt til venner og bekjente og på arbeidsplassene våre. Samme dag som vi fikk vite at vi venter tvillinger fant vi ut at det ikke var noen vits å holde det hemmelig for noen lengre, da var vi 9 uker på vei! Er nå 12 uker på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...