Gå til innhold

søvn noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHar ei jente på 5,5mnd hun har til nå vært veldig flink med sovingen , lagt seg kl 18.30 og sovet til 6.30. Nå har hun begynt og våkne etter 1time, veldig vanskelig og få henne til å sove igjen, hun sovner i armene våre, men med en gang vi legger henne våkner hun.Aner ikke hva vi skal gjøre, hun får MME har prøvd ut merker for å se om det er det hun reagerer på.men virker ikke som det er det.Dette har vart i 1uke nå noen som har erfaring med lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje hun begynner å trenge fast føde? har du prøvd grøt?

gutten min begynte å våkne om kvelden etter mere melk når han var rundt 6mnd, men sov rundt igjen når han fikk i seg en liten porsjon grøt om kvelden =)

Skrevet

Ja hun får grøt, denne uken har hun også fått smake middagsglass spurte HS om jeg kunen starte med det og hun sa ja., hun liker det godt, men kanske det er derfor hun våkner et time etter legging?at det blir for mye for magen hennes.... blir litt frustrert av dette siden , hun har vært så flik helt til nå.

Skrevet

slik er det hos oss også, våkner i tillegg flere ganger om natten også mot å sove hele natten for bare noen uker siden. Helsesøster mente det var på tide å begynne med grøt. Foreløpig er vi på introduksjonsstadie, så har ikke merket noe bedring enda. Hun reagerte litt på grøten til og begynne med, så hun får grøten på formiddagen. Vi hadde ei kraftig økeperiode også, men hun er fortsatt ikke helt fornøyd...

Skrevet

jenta her er 7 mnd noe og vi har også holdt på sånn 1,5mnd nå.. utrolig frustrerende!!!!!!!!!! tror det er litt tenner kanskje???

Skrevet

hmm ja, jeg har tenkt tanken:) skal prøve og legge henne senere i mårra, for nå fikk hun litt melk og sover, så kan være hun bare vil ha en times søvn så være våken og få litt mat. Er ikke lett det her,når vi endelig har funnet ut åssen ting skal være og fått en fin rutine så er det noe nytt,ingen lett nøtt og knekke det her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...