hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Heisann! Går det bra med deg? er det i disse dager samboern din skulle teste svømmerne sine? det tar kanskje noen dager før man får svar på den testen kanskje.... men jeg er litt nyfiken, så fortell! ;o) Har tanta dukket opp ordentlig eller har bare spottetrollet vært på besøk? Skjønner godt skuffelsen din, har jo selv opplevd den noen ganger. Men det føles litt bedre når man får sjekket opp ting og vært hos lege, man blir jo litt usikker for hver periode som ender med tantebesøk om det er noe galt. Har tenkt mye sånn selv, og hadde plan om å skaffe meg kjapt en time hos gyn hvis det ikke klaffet denne gangen heller. Men jammen ble mine bønner hørt.....Fortsatt veldig uvirkelig, men du verden så koselig en jul det blir! vi har planer om å fortelle familien det på julaften, blir spennende å se reaksjonene. Tror kanskje mora mi blir litt forstyrret siden vi skal bo i usa et par år. Ha en fortsatt herlig kveld og en fantastisk julefeiring! i tilfelle du snart tar juleferie... klemz
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2006 dytt.... ;o)
Suretær Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hei, sorry for sent svar men jeg har hatt en liten pause herfra. Ble så deppa sist tanta kom at jeg var helt fra meg.. Denne mnd har vi kun hatt sex en gang under EL dagene, (har heller ikke EL testet) og idag begynte jeg å spotte bare en uke etter ca EL. Vet ikke helt når jeg har ikm heller, men har kjøpt ny kalender idag så jeg skal sette meg ned å kikke på det i kveld. Men spottingen sier vel sitt.. Litt tidligere enn ellers men sånn er det. Joda det stemmer at vi skulle få svar på prøven til samboer disse dager, faktisk idag. Tror du ikke han har glemt å ringe da? Typisk altså.. Han SKAL bare ringe i morgen. MEN så til det viktigste- hvordan går det med deg/dere? Alt er vel bare rosenrødt om dagen?? Hvordan reagerte familen? Er så nysgjerrig.. Klem
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 Heisann tutta!! Typisk gutter å glemme en så viktig telefon! hehe... blir jo spennende å høre resultatet da. Spotting bare en uke etter el kan jo bety en festblødning også da, så jeg krysser fingrene for dere!! ;o) Skjønner godt den følelsen når tanta kommer eller testen er negativ. Etterhvert som månedene går blir man urolig og bekymret for at noe er galt. Og syns at verden er urettferdig siden man ikke klarer å bli gravid. Men vips så kan det skje faktisk, og da gjerne den pp man ikke har tid til å tenke så mye på det. Alt er bra med oss, spiren klorer seg fast og nå er jeg i uke 7+1. Har ikke hatt noe særlig med kvalme ennå, men veldig ømme pupper og sulten etter næringsrik mat. og det værste er at jeg har mistet lysten på sjokolade..... gjett om det var kjipt i jula, når det er høytiden for konfekt og masse godt. men jeg ville heller ha frukt og gulerøtter..... Så langt har vi kun fortalt til nærmeste familie og noe ble litt sjokkert ja... mora mi satt bare og gapte en stund, og begynte umiddelbart å tenke på alle bekymringer siden vi ska bo i usa en stund mens samboern studerer. Men alle ble jo glade for nyheten da! og svigerforeldrene mine trodde ikke noe på det når samboern fortalte de at de skulle bli besteforeldre for første gang. De måtte liksom få det bekreftet av meg. hehe... Men det værste gjenstår da; å fortelle sjefen! spooky, han blir ikke like glad tror jeg.... hehe.. men jeg må nesten vente noen uker til før jeg sier noe. jeg er jo så klart redd for å miste, så jeg vil ikke at så mange skal vite det ennå. Har du hatt en flott jule- og nyttårsfeiring da? Ha en fortsatt herlig dag! Klem
Suretær Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Å, så heldig du er altså. Det må bare være så fantastisk å ha en spire i magen. Jeg og vil.....! Skjønner godt at du kvier deg for å fortelle det til sjefen men tror du ikke at han kanskje har tenkt at det kan skje en dag? Får håpe han er av de forståelsesfulle og tar det pent. Skal du si opp i og med at dere skal reise eller? Høres veldig spenende ut med USA da. Så gøy!! Heldig du da som ikke orker skjokolade, her går det nesten bare i det. Herregud, har lagt på meg og i julen.. Æsj Jeg har hatt en stille og rolig jul, vært hjemme i Norge hos foreldrene mine med sambo. Nyttår gikk heller hardt for seg med ALTFOR mye champagne. Kom hjem kl.06 om morgenen og det er ÅR siden jeg har holdt ut så lenge. Litt kjipt å begynne på jobb igjen idag, hadde liksom håpet at jeg kunne telle ned til en permisjon snart. Sambo har lovet å ringe legen i morra så jeg lar høre fra meg når jeg vet noe. Ha en strålende natt : ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå