Gå til innhold

emblamamma-Annapanda's skravletråd NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter litt jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Som du kanskje har skjønt så har jeg hatt pause fra BliGraivd igjen, har så og si bare vært på skravle hele påsken. Trengte litt andre input.

I påsken har vi bare slappet av, besøkt venner og familie og fått besøk av venner/familie. En perfekt hjemmepåske. Fikk gjort litt småting her hjemme, så det er litt godt! Og det var deilig med en ferie hvor jeg ikke var syk...hehe....

Snart bare 1 uke til legetime, disse ukene har gått fort altså...jeg er nå i eltider...så fikk kosa oss igår. Skal prøve å kose litt med jevne mellomrom, men stresser ikke denne pp. Nesten sånn at jeg ikke ønsker å bli gravid siden jeg endelig har fått ordnet meg legetime. Samtidig så hadde det vært sååå velkomment å bli gravid nå. Syntes at 12pp er nok!

13 uker igjen ja...fy flate....hvor blir tiden av? Det virket som det var igår du ble gravid.

Stooor klem fra meg.

Skrevet

Min tur til å dytte!

Skrevet

Hei på du!

Skjønner godt du ikke orker å bare være her.....alle har behov for litt pauser! Jeg har også hatt litt etter påske, er så ufattelig sliten om dagen....er rett og slett for snill, sier ja til alt om dagen! Og hvem takker meg.....nei, akkurat-INGEN!!!! Så pausen er deg vel unt!!! Jeg ble 50% sykemeldt etter påske......og jeg som aldri har hatt en sykemelding......

Godt med ferie ja-skjønner jeg godt, alltid godt, og vet du, ikke lenge til 17.mai og lang helg, vel ihvertfall for min del da! Vi skal til min andre hjemby-Kr.sand, gleder meg som en unge! Blir kjemepe koselig, ligge på Hamresanden, være i Dyreparken, spise god meksikansk mat, nam, nam, nam......

Du MÅ fortelle hvordan det gikk hos legen!!!!!! Masse lykke til!!!! Åssen går det med deg? Begynner du bli lei spm hele tida? Har Embla det bra da?

Hilsen en som bare har igjen 84 dager......

Skrevet

Min tur til å dytte!!!

Skrevet

Dytter litt igjen!

Skrevet

Hello you!

Ja, så er det legetime på meg til mandag da.....gruer meg så vanvittig. Ser for meg at jeg får avslag på grått papir....håper inderlig hun forstår frustrasjonen min.

Der ser du, du gikk på en smell! Du får slutte å være så snill angående jobbingen, du må tenke på deg og den lille inne i magen. Jeg hadde det sånn som deg...jeg skulle bare.....det er bare tull! Nyt den siste tiden med stooor mage og hør på kroppen din! Det er til deg og barnets beste. Huff, ikke meningen å høres ut som den kjerringa som gir deg pekefingeren....hehe...men vil bare at du skal slappe av i denne fantastiske tiden med gravidmage.

Stooor lørdagsklem til deg.

Skrevet

Hei hei!

Nå har jeg svart deg på den tråden om legetime.....

Jeg håper så inderlig at det er din tur!!!! Nå er du det du som skal sitte der med gravidtesten og juble!!!!!

Skriver mer imorra jeg!!!

Skrevet

Ville bare ønske deg en skikkelig god helg :o)

Stoor klem.

Skrevet

Hei du!

Nå var det lenge siden jeg hadde vært her inne.......jeg er helt skutt om dagen, fått sv.forgiftning, og skal være helt i ro, så mine dager består av å sove, sove, sove og kanskje gå litt på do......hehe! Men nå er formen stigende, var hos legen igår, og blodtrykket hadde gått ned masse! Så bra var det da! Så nå klarer jeg litt mer enn å bare ligge på sofaen!

Og du? Du fikk respons hos legen skjønte jeg? Fortell!!

Mammaen til lille jenta vår har slått seg vrang igjen.....hu er så ufattelig dum! Skjønner ikke at voksne mennesker kan være så dumme. Hun har nemlig fått seg kjæreste, og det er så hyggelig synes jeg da. Men det skal visst hverken jeg eller sambo mene......sambo og hun har hatt en vennskapelig tone hele tida, men nå ble det visst vanskelig.....nye kjæresten er nemlig sjalu, og vil ikke ha noe med min sambo å gjøre...Så følg med i neste episode av.....nesten like spennende som Hotel C!

Du må ha en strålende 1.mai!

Klemmer fra meg

Skrevet

Min tur til å dytte!

Skrevet

Hei du!

Nå var det lenge siden jeg hadde vært her inne.......jeg er helt skutt om dagen, fått sv.forgiftning, og skal være helt i ro, så mine dager består av å sove, sove, sove og kanskje gå litt på do......hehe! Men nå er formen stigende, var hos legen igår, og blodtrykket hadde gått ned masse! Så bra var det da! Så nå klarer jeg litt mer enn å bare ligge på sofaen!

Og du? Du fikk respons hos legen skjønte jeg? Fortell!!

Mammaen til lille jenta vår har slått seg vrang igjen.....hu er så ufattelig dum! Skjønner ikke at voksne mennesker kan være så dumme. Hun har nemlig fått seg kjæreste, og det er så hyggelig synes jeg da. Men det skal visst hverken jeg eller sambo mene......sambo og hun har hatt en vennskapelig tone hele tida, men nå ble det visst vanskelig.....nye kjæresten er nemlig sjalu, og vil ikke ha noe med min sambo å gjøre...Så følg med i neste episode av.....nesten like spennende som Hotel C!

Du må ha en strålende 1.mai!

Klemmer fra meg

Måtte bare lime inn det fra deg ser du.....det ble så mye dytting i mellom her...hehe....så får vi litt oversikten igjen! Nå er det den pedagogiske delen min som kicker inn her....eller den kotrollfreakdelen.

Fikk svarene fra blodprøven igår, sekretæren mente at alt så normalt ut.....vil ikke si at hun er den rette personen til å si det.....ble litt forbanna. Hun mente legen ville ringe dersom hun fant noe unormalt. Ble litt skuffa over behandlingen, legen kunne jo ringt og sagt hva de forskjellige verdiene betyr. Har i alle fall fått kopi av resultatene. Må få ringt den klinikken for time. Så kan de hjelpe meg videre.

Så leit at du har blitt så dårlig da :o( Du får pleie deg pent, slafe av.

Stoor klem fra meg.

Skrevet

Hei hei!

Næhei, er det mulig, da hadde jeg blitt skuffa å. Ville jo at legen skulle svare. Hmm....på jobb hørte jeg om ei som hadde brukt akupunktur på Majorstua et sted, og hun ble gravid med begge to slik. Hun hadde visst tipsa flere, og nå er det 3 til som har fått hjelp av samme mann.(akupunktør) Og alle tre har fått hver sin lille gutt, den ene har prøvd i 4 år, ei i over et år og den siste prøvd i 2 år. Skal jeg spørre henne hva han het og hvor?

Ja, ring den klinikken, de har jo peil har de ikke!!!!!

Skal på cafe jeg da, det er liksom det mine dager går i.....får brukt alle pengene mine å.....hmmm, tror ikke jeg kommer til å være en holden dame når jeg går ut i permisjon......

Lykke til!

Klemmer fra meg

Skrevet

Hei snuppa!!

Ja, finn ut om den akupunktøren :o) Det kan være et hjelpemiddel dersom det ikke skjer noe mer etter utredningen.

Har nå fått time hos klinikken, 29.mai er dagen! Er skikkelig spent og nervøs!

Det blir ikke mange ordene fra meg idag! Du får få mer en annen dag ;o)

Stoor klem fra meg.

Skrevet

Hei og hå!

Har du hatt en positiv el-test du? Så spennende da!!!! Da er det jo bare å kaste seg på forføringsbølgen og gjøre litt flid....hehe!!! 29.mai er jo ikke lenge til, da må du jammen skrive og fortelle hva de sa der!!!

Skal på jobb en tur i morra, da skal jeg spørre om han akupuntøren!

Begynt å planelgge ferie da? Vi skal ikke før til høsten vi da, men, men....

Klemmer fra meg

Skrevet

Dytter litt jeg!!

Skrevet

Hei og hå!

Har du hatt en positiv el-test du? Så spennende da!!!! Da er det jo bare å kaste seg på forføringsbølgen og gjøre litt flid....hehe!!! 29.mai er jo ikke lenge til, da må du jammen skrive og fortelle hva de sa der!!!

Skal på jobb en tur i morra, da skal jeg spørre om han akupuntøren!

Begynt å planelgge ferie da? Vi skal ikke før til høsten vi da, men, men....

Klemmer fra meg

Annapanda-10.juli-07

Måtte bare klippe og lime litt :o)

Ja, jeg fikk pos el.test på dag 13, den var fortsatt pos på dag 14. Så det ble ekstra aktivitet rundt den tiden. Nå er ikm ca 30-31.mai...seinest 3.juni. Det blir spennende, men håpet svinner for hver pp! Nå er det legetime om litt over en uke, det blir bra å få litt svar. Gubben må levere en prøve før vi kommer til timen. Gruer meg, samtidig som jeg gleder meg.

Fikk du spurt om den akupunktøren?? Jeg er veldig nysgjerrig :o)

Sommerferie ja, det blir vel en liten tur til et sted i Norge, men hvor har vi ikke snakket om ennå. Det må være barnevennlig i alle fall. Ellers blir det å være hjemme resten av ferien. Nok å gjøre her hjemme. Gjerde som skal settes opp, og barnerom som skal fikses.

Godt å høre at formen din er bedre!

Stoooooor klem til deg fra meg.

Skrevet

Heisann sveisann!

Jeg skjønner du er frustrert, ikke greit at man skal gå slik å vente hver eneste måned!!! Nå synes jeg det er oppriktig din tur!!!

Må være litt spennende også, endelig å få hjelp av proffe folk ikke av de som bare kan litt....

Akupunktøren heter Gaute Mehr, og jobber på Kilden Helse i Nydalen, tlf 23006950. Moren i barnehagen sa han var kjempeflink, og de hadde som sagt gitt opp håpet om å få barn-da han hjalp de med to små herlige jenter. Men det koster visstnok litt penga da men...... Hun som er assistent på min avd fikk en gutt i mars med hjelp fra han, og hun har ei jente på 5 fra før-og har prøvd i 3 år......så det er håp for alle!!!

Håper det kan hjelpe dere å!!!!

Vi har vært i Kr.sand mange somre på rad-og det kan virkelig anbefales!!! Men koster jo like mye som å ta en uke i Syden så......jeg elsker Sørlandet, men så har jeg bodd der noen år også!!!!

Vi har også masse å gjøre i ferien, men mest av alt får vi jo en liten baby......men blir nok litt rart.....det er jo bare 42 dager til termin-og den kommer ganske sikkert før-så det blir litt å henge fingrene i.....

Hatt noen fine langhelger da?

Klemmer fra meg

Skrevet

Dytter litt!!

Skrevet

Dytt igjen....

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann sveisann!

Jeg skjønner du er frustrert, ikke greit at man skal gå slik å vente hver eneste måned!!! Nå synes jeg det er oppriktig din tur!!!

Må være litt spennende også, endelig å få hjelp av proffe folk ikke av de som bare kan litt....

Akupunktøren heter Gaute Mehr, og jobber på Kilden Helse i Nydalen, tlf 23006950. Moren i barnehagen sa han var kjempeflink, og de hadde som sagt gitt opp håpet om å få barn-da han hjalp de med to små herlige jenter. Men det koster visstnok litt penga da men...... Hun som er assistent på min avd fikk en gutt i mars med hjelp fra han, og hun har ei jente på 5 fra før-og har prøvd i 3 år......så det er håp for alle!!!

Håper det kan hjelpe dere å!!!!

Vi har vært i Kr.sand mange somre på rad-og det kan virkelig anbefales!!! Men koster jo like mye som å ta en uke i Syden så......jeg elsker Sørlandet, men så har jeg bodd der noen år også!!!!

Vi har også masse å gjøre i ferien, men mest av alt får vi jo en liten baby......men blir nok litt rart.....det er jo bare 42 dager til termin-og den kommer ganske sikkert før-så det blir litt å henge fingrene i.....

Hatt noen fine langhelger da?

Klemmer fra meg

Annapanda-10.juli-07

Hei snuppi!!

Som du kanskje har sett så har jeg ENDELIG vandret over til 1.tri! Det klaffet i 13pp. Helt merkelig at det skulle klaffe den måneden vi skulle videre til utredning. Så jeg fikk ikke begynt på pergo....de pillene ligger pent i skrivebordsskuffen min :o)

Takk for info'n om han akupunktøren, men jeg trenger jo ikke bruke han alikevel. Jeg håper spiren holder seg inne helt til termin den 8.februar -08. Dette er helt ufattelig, jeg kan fortsatt ikke skjønne at jeg er gravid.

Hva er planene deres for helga da? Idag er det bare snuppa og meg hjemme, gubben jobber helt til kl. 20. Når han kommer hjem skal vi kose oss med en bedre middag. Forrige helg når vi feiret graviditeten spiste vi entrecote og pommes noisette (eller hvordan det staves), og tilhørende bernaisesaus til. Gjett om det var godt!

Det er faktisk 1 uke siden idag jeg tisset på en grav.test.... og ingen har avslørt meg på jobben ennå. Håper jeg klarer å holde meg til jeg har gått ut i ferie (3 uker med jobbing igjen). Orker ikke at de skal vite det så tidlig. Bedre at de ser en liten kul etter sommerferien. Det blir morro å se ansiktene deres da ja! Hihihihi!

Stoooor klem fra en lykkelig og gravid emblamamma ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...