melkekua™ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #76 Skrevet 10. mars 2007 Helllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ) Er det ikke morro å shoppe gravidtøy eller?? ;o) Gleder meg til at det blir min tur igjen. Angående samedagen så hadde vi litt om samene i forkant av dagen. Lærte om klærne, reinsdyra og språket. Vi lærte også å synge fader jacob på samisk ) kjempemorro! Vi spiste finnbiff med tilbehør, nam så godt det var! Vi skal ha utstilling i forbindelse med barnehagedagen den 20.mars vi! Det blir spennende. Vi fikk planlagt påskeverkstedet på avdelingsmøtet vi hadde på torsdag, endelig ) Til påske skal vi måle på utblåste egg, så karse, male og pynte sånne store påskeegg som vi bruker til å ha godis i ) Så skal vi lage gipskyllinger som skal males og limes magnet bak. Vi skal også måle påskekyllinger på vinduet vårt, må jo pynte avdelingen litt også. De påskekyllingene lager vi ved å male på hendene til barna og så trykke de mot vinduet. Så maler vi på føtter, øyne og sånn kam oppe på hodet. De blir altså så søte. Vi ksal ha påskefrokost en dag, da blir foreldre invitert. Vi spiser masse gult pålegg + litt annet så det ikke blir så kjedelig....hehe. Det er kjempekoselig! Med meg går det bra sånn etter forholdene......venter på el, er på dag 20 og ingen el ennå ( Tror all sykdommen har fått syklusen på bærtur. Jeg var jo ganske syk i 2 uker. Så jeg tar en dag om gangen nå. Ikke annet jeg kan gjøre. Skal kontakte fastlegen min etter denne syklusen (så sant den har en ende.....hehe). Stoooor helgeklem fra meg til deg og spiren selvfølgelig.
Annapanda har fått en til Skrevet 11. mars 2007 #77 Skrevet 11. mars 2007 Hei på deg på en søndag!!!! Det var litt spes å kjøpe den første buksa.......da var man jo virkelig gravid da! Endelig har jeg begynt å kjenne babyen sparke(tror sjøl det er ei jente....) det er så deilig å føle at det er noen der inne.....har liksom ikke vært gravidfør nå jeg......har jo ikke hatt noen gravidsymptomer siden uke 8, og da var det et kjiipt som å være kvalm! Så nå har den lille jenta begynt å sparke og bevege seg der inne! Vel, nok om det, har du hatt ei fin helg da? Synes du skal kontakte legen din jeg å, kan jo hende det er bare en liten ting som må rettes opp.....og da er det jo bra å få rettet det opp med en gang!!! Men tenk om du er gravid da?? Kan jo være derfor den syklusen din er litt på bærtur som du sier......jeg hadde tatt en test jeg...... Åhh, male på vinduet, det tror jeg vi skal gjøre å!!!! Det er så moro med maling på vinduet, det synes barna også! Klisse og grise, lurer på hvem som synes det er mest moro....???? Nå skal vi ha skikkelig søndagsmiddag.......koteletter, poteter, grønnsaker og saus-nam-nam-nam! Ha en strålende uke!!!! Mange klemmer fra meg til deg
melkekua™ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #79 Skrevet 12. mars 2007 Hei på deg på en søndag!!!! Det var litt spes å kjøpe den første buksa.......da var man jo virkelig gravid da! Endelig har jeg begynt å kjenne babyen sparke(tror sjøl det er ei jente....) det er så deilig å føle at det er noen der inne.....har liksom ikke vært gravidfør nå jeg......har jo ikke hatt noen gravidsymptomer siden uke 8, og da var det et kjiipt som å være kvalm! Så nå har den lille jenta begynt å sparke og bevege seg der inne! Vel, nok om det, har du hatt ei fin helg da? Synes du skal kontakte legen din jeg å, kan jo hende det er bare en liten ting som må rettes opp.....og da er det jo bra å få rettet det opp med en gang!!! Men tenk om du er gravid da?? Kan jo være derfor den syklusen din er litt på bærtur som du sier......jeg hadde tatt en test jeg...... Åhh, male på vinduet, det tror jeg vi skal gjøre å!!!! Det er så moro med maling på vinduet, det synes barna også! Klisse og grise, lurer på hvem som synes det er mest moro....???? Nå skal vi ha skikkelig søndagsmiddag.......koteletter, poteter, grønnsaker og saus-nam-nam-nam! Ha en strålende uke!!!! Mange klemmer fra meg til deg ************************************************* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ya!!! Måtte bare klippe og lime litt eller så hadde jeg blitt gaaaal dersom jeg måtte lete innimellom etter innleggene.....hihihihihihi! Helga mi har vært suuuper! Den går alltid fort, men ikke lenge til neste helg heller ) Hvordan har din vært da? Når tr kommer skal jeg kontakte fastlegen min. Når jeg ringer så kommer jeg til å være supernervøs, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal si grunnen til sekretæren, bare at jeg vil ha en time. Kjenner det bobler i magen bare jeg tenker på det....hehe! Neida, jeg skal ikke feige ut! Nå vil jeg ha noen svar på hvorfor det ikke vil klaffe. Snart begynner Criminal Minds....og det må jeg ha med meg vettu....helt tvslave jeg om dagen. Du får ha en fortsatt god mandag! Stooor klem fra meg.
Annapanda har fått en til Skrevet 14. mars 2007 #80 Skrevet 14. mars 2007 Hei og hå! Idag har vi vært på tur, og det er jo bare et helt fantastisk vær! Det er så godt at våren har kommet!!!!!! Jeg elsker det! Har lovt barna at om det er bart etter påske, skal de få ha på joggesko!!!! Hvorpå en gutt på 4 begynner å gråte.......jammen jeg har ikke joggesko jeg......hehe....så han og mor var og kjøpte igår....... Åhhh, husker så godt hvor gøy det var med den første joggesko og sokke-dagen!!!! Moro!!! Jeg å må bare se Criminal Minds og CSI. Da glemmer jeg rett og slett "fruene". De harjeg heller kjøpt på dvd.....Jeg er tv-slave, må bare se det og det, bare må!!!! Helga gikk til å rydde opp i rotet på soverommet....og se på større leilis.....men det er så vanvittig dyrt.....og vi må bo her vi bor på grunn lille snuppa og skole og sånn...Vi bor på Lambertseter, og der er det sinnsykt dyrt for rekkehus......den vi var og så på var prisann. 2,8 mill....herregud, det er jo over 3 da, når alle begynner å by........så vi får nok bare bo litt trangt ei stund til.......men har så lyst på større plass. Jeg er oppvokst i hus på Hamar, med god plass både inne og ute. Så som du sikkert skjønner er det ikke gøy å bo i leilis..... Ellers har helga vært super den!!! Ikke feig ut, dette klarer du! Bedre å få vite det nå og ikke gå å lure på hva det kan være, kom deg til legen din. Han/hun må jo kunne svare litt ihvertfall!!!! Masse lykke til ihvertfall!!!!!!!! Du er ei tøff jente!!!!!! Klemmer fra meg til deg
melkekua™ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #81 Skrevet 15. mars 2007 God kveld i stua ;o) Gjett hvem som fikk positiv el.test på dag 26??? Så nå skal det hoppes i høyet ja ) Dette blir den lengste syklusen jeg noensinne har vært borti noen gang. Den blir vel på 40 ca tror jeg....gisp! Fruene ser jeg ikke på...hehe....så avhengig er jeg ikke, liker sånne kriminalserier jeg. Trenger litt action. Jasså, du er tvslave du også! Godt å høre at det er flere av oss der ute ) Ja, skal ikke feige ut....skal ringe legen hvis tr kommer i slutten av mars. Fant ut at ikm blir rundt den 29.mars! Håper du får en flott dag imorgen! Stoor klem fra meg.
Annapanda har fått en til Skrevet 18. mars 2007 #83 Skrevet 18. mars 2007 Hei på deg du! Ojda, det var en lang syklus ja, men kanskje det er verdt det!! Kanskje det er det som skal til?? Det tror jeg ihvertfall. Er alltid positiv vet du! Jeg har alltid trua før det motsatte er bevisst!!!!!!! Så dere la dere i sengehalmen dere ja-BRA! Idag er det søndag, og jeg er sjuk igjen....blir gal. På mandag skal jeg til legen, slik at jeg kanskje kan finne ut av hva dette kan være.......har vært sjuk 6 ganger siden jul, og nå høres ikke hosten så god ut....stakkars samb, hormoner og forkjølelse.....ingen god kombi-......hehe! Så planen for dagen er å se på TV......og det er jo yngligssysselen om dagen så.....gjør jo ikke så mye akkurat......hehe! Ha en flott søndag!!
melkekua™ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #84 Skrevet 19. mars 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei duuuuuu ) Tror gubben har skjønt det med hekking rundt eltider, for nå vil han holde på som den kaninen. Så vi har fått kosa oss ganske mange ganger denne pp'n. Når jeg kom hjem fra jobb, så sa han at vi må vel pule ikveld også....hehe.....skikkelig romantisk du ) pytt pytt, det vil bli mange andre anledninger hvor han kan leke Don Juan ;o) Er du sjuk igjen??? Hva er det som feiler deg a'? Trodde gravide var sjeldent syke jeg. Ikke bra! Stresser du mye på jobben eller? For det kan påvirke vet jeg. Det har jeg erfaring med fra den forrige jobben min. Det var en av de mange grunnene til at jeg sluttet. Du må fortelle meg hvordan det gikk hos legen da!!! Ha en flott mandag! En dag nærmere påskeferie, gleder meg sånn. Skal bli deilig med fri! For det ble ikke fri på meg når jeg lå syk hele vinterferien. Stooooor klem fra meg.
Annapanda har fått en til Skrevet 23. mars 2007 #86 Skrevet 23. mars 2007 Halla!!! Må le her jeg sitter.....det er moro med litt pulings!! Min mann er noe despo om dagen......men jeg orker bare ikke så mye sm før...det er noe som er i veien.....hehe!!! Rart man tenker slik egentlig......for når det først skjer litt aktivitet på sexfronten er det jo bare godtt......!!!!! Du hadde IKM 29 var det ikke?? Åhh, som jeg unner deg å bli gravid!!!!! Ja, nå har jeg da vært sjuk igjen.....denne gangen var det bihulene.....Og ja, det blir litt stress på jobben om dagen, men nå skal det trolig roe seg litt, vi får 1 ekstra fra og med mandag, så nå blir det bra! Da får jeg ikke så dårlig samvit for å være hjemme heller! Legen min er ei dustedame......hadde ikke jeg hatt en mor som er sykepleier, hadde jeg ikke visst hva jeg kunne kreve......hun har ikke tatt en blodprøve uten at jeg har spurt om den og den og den prøva.....så hun er litt tiltaksløs! Så etter fødselen blir det ny lege på meg......kanskje en som hører etter og ikke bare har hue nedi tastaturet! Men ellers har jeg det bra altså, jobber fortsatt 100%, og trives med det! Det er så godt, tida går liksom fortere! Men at jeg klarer nok ikke særlig lengre enn til etter påske......ryggen er liksom ikke som den pleier....jaja, nok syting!!! Vet du, idag er det bare ei uke til ferie!!!!!! SÅ DEILIG!!!!!!! Det er så godt å tenke på! Da blir det masse godteri og god mat på hytta, lange skiturer på alle andre enn meg.....snufs.....men jeg skal lese litt påskekrim, det er så moro!!! Og litt nifst!!! Ha en helt fantastisk helg! Du er en strålende jente, Emblamamma!!!! Mange klemmer fra meg
melkekua™ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #87 Skrevet 23. mars 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....1 uke til ferie! Og denne ferien skal jeg IKKE være syk ;o) hehe! Nå skal den nytes hvert sekund! Hvor langt er du på vei nå? 5 mnd eller så? Tiden bare flyr altså! Føles ut som igår da du sa at du var gravid ) Ja, ikm er rundt den 29.mars ja - hadde vært fint med en liten påskeferiegave ) men det er vel å håpe for mye! Hva planer har dere for påsken da? Her blir det å være hjemme, tid til venner og familie. Spare litt penger til rommet til Embla som skal begynnes på snart. Ha en flott helg ) Stooor klem fra meg.
pandabjørn Skrevet 24. mars 2007 #88 Skrevet 24. mars 2007 hei kjære vennen min Jeg tror nesten ikke at jeg er gravid og det er jo uten hjelp av pergo fikk jo aldri begynt på den hihi.. jeg er 4+0 i dag og har begynt på min 5 uke.. tenk at jeg testa positiv 6 dager før 1årsdagen til Sander vi kommer til å pakke i påsken vi i overtar 19 april så vi får begynne å gjøre litt i påsken når sambo er hjemme..så mye som skjer fremover! så du har ikm på bursdagen til sander du da håper ikke du får mensen, krysser fingre og tær på at du er gravid.. er du i din 11pp eller hvordan er det, husker at jeg er 1pp mindre enn deg og jeg tror jeg var i 10pp.. så deilig at du har en uke ferie da, da kan du kanskje sitte her litt til uka hvis du kjener deg, og hvis du er hjemme?? ha en fin lørdag stor klem
pandabjørn Skrevet 24. mars 2007 #89 Skrevet 24. mars 2007 SORRY at jeg la dette inn i feil skravletråd...håper jeg ikke har begynt med ammetåka ennå hehe..
melkekua™ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #90 Skrevet 25. mars 2007 dytter denne opp.....ser at Mas@nder ble litt ivrig )
Annapanda har fått en til Skrevet 25. mars 2007 #91 Skrevet 25. mars 2007 Hei hei!!! Ja, så hun hadde blitt ivrig! Så gøy å bli gravid da-nå er det din tur! Nå kommer det for deg å!!! LOVER!!! Gratulerer til Mas@nder! Nå er det bare 5 dager til ferie!!! Det blir godt det!!! Jeg gleder meg slik! Hytta på Blefjell kaller!!! Det kjiipe med hytta nå, er at det det er utedo.....og jeg som nesten ikke må tisse om natta....hehe! Men godt med ferie for det om! Noen gode krim`er og jeg har det som plomma i egget!(godis å....jeg er helt hekta på smågodt....nam-nam) Nå skal vi ut, må jo prøve å utnytte det fine været!!! Ha en strålende dag!!! Mange klemmer og klemmer fra meg
melkekua™ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #93 Skrevet 27. mars 2007 Hei du! Ja, nå blir alle gravide bortsett fra meg.....huff, det er fælt, men sånn føler jeg det nå! Vet at det blir min tur etterhvert, men blir jo litt deppa! Er selvfølgelig glad på deres vegne. Nei, nå må jeg tenke positive tanker her....kan du prøve å overføre noen til meg ;o) Kun 3 dager arbeidsdager igjen før det er påskeferie.....yeeeeeeah! Gleder meg sånn. Jeg fikk jo ikke så mye ut av vinterferien om du husker...hehe...så denne ferien skal nytes som sagt til siste sekund! Kan ikke få sagt det nok ganger. Begynner å nærme deg halvveis du nå vel? Eller noe slikt? Jeg er dessverre ikke noe god på å huske slike ting....hukommelsen ble en del svekket etter fødselen av Embla. Bare vent, det kommer til å skje deg også! Hehe! Stoor klem til deg fra meg.
Annapanda har fått en til Skrevet 29. mars 2007 #95 Skrevet 29. mars 2007 god morgen du! Ja, føles sikkert slik.....men jeg har en god følelse for deg jeg! Skulle ikke du ha mens idag?? Bare vent, så tester du positivt vøtt!!!! Jeg har alltid trua jeg vet du! Ikke gi opp ihvertfall!!! Og går det ikke denne gangen, går du til legen og spør hvorfor du ikke blir gravid!!! Lov meg det da!! Jeg ble sjukemeldt igår jeg da....og plutselig ble det ferie. Legen var morsk og sa jeg måtte ta det litt med ro......og derfor sjukelmeldte hun meg i tre dager! Jeg ble faktisk litt paff......hadde ikke trodd at det var tak i dama....hehe! Så nå sitter jeg hjemme og ser Frokost-TV..... Jeg er 25+3 idag jeg.......så det er bare 15 uker til termin, og det har gått fort det-men skal jeg fortsette å være hjemme tror jeg det kommer til å gå sent.....men jeg overlever nok!!! Mange babystøvklemmer fra meg
melkekua™ Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #96 Skrevet 31. mars 2007 Hei snuppi! Jajaja...da kom den velkjente tante rød da, som jeg tenkte! Hun kom på kvelden igår, det var da ferien min begynte, er det ikke typisk ;o) Kjenner kroppen min godt nok nå! Mandag blir det å ringe til legen min (så da kan du puste lettet ut, for nå SKAL jeg gjøre det). Har skrevet ned hva jeg skal spørre om etter tips fra kirsty. Nå skal jeg vite hvorfor jeg ikke blir gravid. Kanskje jeg kan mase på meg pergo dersom det er det som trengs! Nå må jeg hoppe i det - utredningskarusellen! Ingen vei utenom nå. Ønsker deg en kjempefin påskeferie dersom du ikke kikker innom. Stor klem fra en som skal spise masse påskegodt og gå lange turer ute i solskinnet.
melkekua™ Skrevet 2. april 2007 Forfatter #97 Skrevet 2. april 2007 Hei snuppa! Jeg kan trøste meg med at det ser ut som tr reiser tidligere enn hun pleier.....yeaaaaaaaaaaaaaaaah ) Dessuten ringte jeg legekontoret idag, fikk legetime den 23/4 - hele 3 uker til......blææææææææææææææææ....men nå er jeg igang i alle fall. Var litt skjelven når jeg ringte ja, men sa bare at jeg trengte legetime. Har jeg klart meg nesten 12 fulle pp så skal jeg nok klare 3 uker til. Jeg kan jo håpe at det blir januarbarn på meg ) Håpet er der! Ha en flott mandag videre! Kjempestor klem fram menshormontrollet....hehe....
Annapanda har fått en til Skrevet 9. april 2007 #100 Skrevet 9. april 2007 Hei på deg! Vi har vært på fjellet, og etter en god dusj er jeg nå tilbake på BIM....hehe! Det har vært helt fantastisk! Det gullværet, så jammen har jeg ikke klart å bli litt brun....moro!!! Så flink du er! Er stolt av deg jeg!!!! Tenk om du får januar barn da, det har jeg alltid ønska meg faktisk, så kanskje du får min drøm!!!!! HÅPER det! Skjønner du var litt skjelven jeg, men nå må du jo få svar på hvorfor det har gått lang tid! Hva har dere gjort i påska da? Noe moro?? Jeg titter innom litt senere i uka! Snakkes! Mange klemmer fra meg PS. jeg har bare 13 uker igjen jeg......skummelt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå