Gå til innhold

emblamamma-Annapanda's skravletråd NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God formiddag snuppa!

Ja, det ble litt hekking igår kveld ;o) Nå skal det sitte en spire! Jeg fikk sett mitt el.slim for første gang igår også.....det var det som fikk meg til å ta en el.test. Jeg har aldri sett el.slimet mitt før.....så dette var jammen en hyggelig overraskelse. Heheheheh...store barn små gleder :o)

Vi har besøk i helga vi, mine foreldre. Pappa hjelper gubben med å ordne badet ferdig.....nå blir det så fint der inne. Mamma sitter i stua og ser på sport (skiskyting eller langrenn av en eller annen variant). Og jeg sitter litt her da....snuppa sover så søtt i senga si oppe. Deilig med litt fri!

Har du hatt en fin helg da?

Stor klem fra meg til deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp igjen til min venn ;o)

Skrevet

Hei hei!

Hvordan er følelsen, sitter det en spire nå?

Vi har vært på UL idag, det var jammen spennende.........så tenkte at du også hadde lyst til det! Så sender deg masse babystøv nå********************************! Fra babyen i magen!

Ble badet bra eller? Det er så moro med oppussing, det er så gøy med resultatet.........

Vi har pussa opp stua litt....fått peis og malt en vegg mørke brun! Ble super fint!

I helga kommer alle niesene våre på overnatting, det blir stor stas.....nesten bedre med tre stk enn en stk! Så imorra blir det bollebaking og aketur med kakao og nybakst! Nam-nam! Jeg har verdens beste bolleoppskrift.....hehe!

Ha en helt fantastisk helg!

Mange babystøvklemmer fra oss!

Skrevet

Vil du ikke snakke med meg eller??? Buhu!!!!

Hvor er du?

Skrevet

Hei vennen!

Jeg har hatt noen dager fri igjen fra siden, har perioder hvor jeg ikke orker å være innom. Blir så trist når det ikke klaffer gang på gang. Synes det klaffer for alle andre enn meg. Vel, vel..... det var dagens store sukk! Humøret er bedre idag. Har ikm denne uka, og vet vel med 90% sikkerhet at tr kommer til tida hun er forventa- Det blir vel søndag...eventuelt mandag.Tror vi fikk truffet el ganske så bra denne gangen, men det er ingen garanti for at det skal sitte en spire. Vi fikk kosa oss den dagen jeg hadde pos.eltest + el.slim :o) Og det har ikke jeg hatt før som jeg har merket i alle fall, så et lite håp er det jo alltid!

Stoooooooooooor klem til deg fra meg.

PS: Fikk dere vite kjønnet? Nå er jeg jammen spent!! Vil du fortelle det? Hvilken uke er du i nå forresten? Er vel snart halvveis du nå? Så morro.

Skrevet

Hei vennen min!

Ja, kjenner til det! Når alt ikke klaffer er det ikke moro, man føler seg kjiip! Og når det gjelder det å få en baby i magen, er det ekstra kjiipt! Men stå på, du får det til! Jeg lover! Moro å øve å da-det kan jeg si at jeg savner litt....hehe! Jeg tror ikke jeg vet om jeg har hatt el-slim noen gang heller.....ikke merka noe til det ihvertfall....hehe!

Ja, vi var på UL, og herregud så spennende. Jeg som egentlig er den skravlebøtta ble helt stille med tårer i øya! Det er var jo helt fantastisk! Plutselig ble det veldig virkelig-det var jo et lite menneske. Sambo fikk bestemme om vi skulle vite det eller ikke, og det ville han ikke.....typisk mannfolk....så lille nysgjerrige meg må gå helt til juli å vente....men jeg har en veldig følelse på jente altså(så da kommer det kanskje en gutt....) Jeg er i uke 19, så neste uke er jeg halvveis! Ja, det er ganske moro! Men kjenner det begynner å bli litt slitsomt å jobbe.....holder nok en stund til! Ha en flottings helg!

Mange klemmer fra meg

Skrevet

Dytt og dytt.....

Skrevet

Hei snuppa!

Jeg har fått innfluensa'n så jeg orker ikke å skrive så mye, du får heller få en litt lengre avhandling på ikmdato, så sant ikke tr har dukket opp. Det verker i hele kroppen min, og jeg fryser hele tiden......blææææææææææ.....vil ikke være syk, skal jo ha noen dager fri i vinterferien. Er det ikke typisk å bli syk akkurat nå da? :o(

Stooor lørdagsklem fra meg til deg.

Skrevet

Hei du!

Har du vært sjuk?? Ånei, det er det verste som finnes......sender mange god bedring-klemmer!!!! Håper det går bedre nå! Du blir frisk til vinterferien vet du! Vi har en egen innebygd motor so gjør a vi blir friske fortere.....hehe!!!

Hva skjer nå da, med IKM og sånn? Leste at tanta di har kommet på besøk igjen! Åhhh, nå synes jeg skikkelig at det er din tur altså! Åssen har du det egentlig? Fått snakka med legen din? Tror jeg hadde begynt å mase litt på henne/han! Det er din tur synes jeg!

Noen oppmuntringsklemmer fra meg!

Skrevet

Ja, fikk influensa og tr neste på samme dag :o( Snakk om å være uheldig da! Det må bety at 11pp må være min pp - har til og med ikm i uke 11.

Skal snakke med legen min etter influensa'n har dratt sin vei, så blir det nok ordnings. Håper bare legen min tar meg alvorlig.

Stooor klem fra en syyyyk emblamamma.

Skrevet

Huff og huff! Ikke bra-mange som har fått den derre infulensaen...hele familier som ligger rett ut! Gikk det bra på legevakta da?? Synes så synd på deg-håper det går bra med deg! VIRKELIG! Masse god bedring!!!

Det er bare å få han til å ta deg på alvor det! De skal jo lytte til oss! Det er derfor de er her! Stå på ditt! Gråt litt-pleier å hjelpe.....

Mange god bedringsklemmer fra meg

Skrevet

Hei vennen :o)

Første gangen hos legevakta ble jeg sendt rett inn til Aker sykehus, ble innlagt, hadde en crp på 99 - det vanlige er under 10. Så jeg faka ikke de magesmertene. De fant ikke ut så mye, bare at jeg hadde en stooor infeksjon i kroppen. Fikk intravenøst hele natta, tror det hjalp. Tror jeg var ganske dehydrert..... jeg var i alle fall dårlig, ingen tvil om det nei.

Nå er jeg sånn delvis tilbake! Har vært skikkelig sjuk jeg. Måtte på legevakta igår igjen, Embla med mellomørebetennelse, jeg med akutt bihulebetennelse og bronkitt :o( Ikke meningen at vi skal bli friske nei! Heldigvis har vi begge fått penicillin, så det blir det vel folk av oss etterhvert også. Får se det positive i det vel :o)

Nå er tanta snart på vei til å reise her....endelig....nå har hu vært her 1 uke.....tror at influensa'n gjorde at hu ble lengre enn planlagt.

Nå orker jeg ikke mer snakk om sykdom eller tantebesøk, nå vil jeg bli kvitt begge deler for 1 år min :o)

Savnet deg snuppa!!! Håper det går bra med deg og den lille i magen.

Stoooor klem til fra meg.

Skrevet

dytt dytt....opp opp.....på topp på topp ;o)

Skrevet

Skrevet

Hei på deg du!

Huffameg, har du vært så dårlig?? Ikke bra det! Åssen går det nå da? Kommet deg på jobb igjen? Jeg hater å være sjuk, det er det verste jeg vet, så jeg synes skikkelig synd på deg!

Hvordan går det ellers da? IKM er? Nå er jeg over halvveis, det har jammen gått fort synes jeg.....rart, nå sparker det og krabler innvendig!

vi var hjemme hos mamma og pappa i helga, så deilig med litt stell......var i 30-årslag på lør, det var moro, men jammen savner jeg vin litt....bare ett glass hadde vært godt......mye rart jeg savner, som jeg ikke var spes glad før heller....hehe..alt man ikke kan få......

Har ikke vært her inne på dagevis-det er så my på jobb, nå jobber jeg halvt som styrer, og det er litt mer papirer og greier. Nå har det vært masse på meg, så jeg har vært helt skutt på kvelda......sambo synes jeg er kjiip....hehe.....men nå er det bare to uker igjen, så kommer det en ny styrer-heldigvis!

Ha en flott uke! Lykke til med spire i magen!!!!!!! Så Kirsty hadde blitt gravid, så hyggelig, da er det din tur å!!!!!!

Mange klemmer fra meg

Skrevet

Dytter og dytter!

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalla ;o)

Ja, jeg har vært skikkelig dårlig, men nå er jeg endelig snart frisk :o) Siste dagen med antibiotikakur idag! Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi!!! Jeg begynte på jobb igjen onsdag forrige uke, da var jeg fortsatt uggen, men det gikk da greit.

Nå er jeg i eltider ja, tror jeg får pos.eltest etterpå. Kosa oss igår, så hvis det blir positivt idag må vi nok hekke litt mer.

Tenk at du er halvveis da.....tiden går fort. Får nesten lyst til å grine jeg da, når jeg hører hvor langt du er på vei. Jeg vil bli gravid NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Det var dagens utblåsning ;o) Du tåler vel det?

Skjønner at du har mye å gjøre, ikke sett deg her inne på evigheter....nesten gitt deg opp :o)

Ha en flott mandag videre :o)

Stooor klem fra meg til deg.

Skrevet

HEEEEEEIIIIIIIII!

Neida, er her jeg....ihvertfall noen ganger-hehe!

Jeg tåler det ja, herregud skulle bare mangle! Utblåsninger må til-og jeg tåler de godt! Har ei venninne som har prøvd i to år, og hun er super ulykkelig.....ingenting feil med henne, men mannen har dårlige svømmere.....så jeg vet hvordan det er! Hun blåser ut rett som det er..... Derfor krysser jeg fingra for dere! Virkelig, unner dere det nå!

Idag har vi anskaffa oss en tørketrommel, gleder meg alt til myke håndklær etter dusjen, hmmmmmm, det er bare så digg!!!! Så nå har jeg vaska håndklær som var rene....hehe....

Vi snakkes!

Mange klemmer fra meg

Skrevet

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhu!

Så kos å høre fra deg :o) Hvordan er det med magen? Kan tenke meg at det har blitt en god kul på den :o) Kjøpt deg mammaklær ennå?

Hvordan tar eksen til gubben din det? Har hun skjerpet seg? Minns du fortalte at hun var lite samarbeidsvillig når du ble gravid.

2 år ja, da skal jeg vel ikke klage så mye! Håper det klaffer for venninnen din snart ;o)

Tørketrommel er så digg, det skaffet vi oss også når vi ventet Embla. Veldig praktisk! Det letter så mye!

Hvordan gikk det med Samenes nosjonaldag hos dere? Hvordan feiret dere den? Har dere planlagt påsken? Noen ideer for hva vi kan lage?? Trenger litt inspirasjon.

Ha en superflott kveld videre! Stor klem.

Skrevet

Hallo!

Magen harbegynt å vokse, og nå ser jeg ikke smellfeit ut, men faktisk gravid....hehe! Måtte jo kjøpe noen nye busker......så det er anskaffelsene til nå.... svarte vanlige HM-bukser!

Eksen tar det bedre nå, men tror det er fordi hun har fått seg kjæreste....hun er ei ku, men prøver å være grei jeg da.....hormonell som jeg er...herregud, trodde ikke jeg kunne bli så sinna jeg....går utover de hjemme her ja......så prøver å ikke la det gå utover henne, men hun kunne jammen ha trengt ei skikkelig skyllebøtte!!!

Vi feira ikke vi......var sjuk den dagen, og da blir ting gjerne ikke gjort.... Hva gjorde dere? Noe moro?

Vi har planlagt påska, vi lager kyllinger som vi henger i taket, A4, også klipper vi ut to rundinger, en litt mindre enn den andre. Klipper nebb, og pynter med fjær. Også lager vi hull nederste på kyllingen, slik at vi kan putte inn piperensere, geniale bein. Også henger vi de i taket. Blir super kult. Vi skal male med gule farger, og klippe ut egg, og lime på svart papp. Vi skal også dyppe isopor egg i keramikk-maling, dette er noe gris....men veldig moro. Disse henger vi på en busk som vi tar inn til påske. I tillegg har vi påskefest, hvor vi er ute hele dagen, griller pølser, drikker kakao og leter etter påskeegg. Alle tingene vi lager skal være med på kunstutstillinga vi har vært år. Også de tingene vi lager ellers i året.

Forresten skal vi så karse i melkekartonger, de pynter vi med filt eller silkepapir, som vi krøller sammen til små baller. Blir ganske fine!

Hjalp det litt?

Håper det klaffer for deg snart også!!! Du har så fortjent det. Hvordan er det med gubben da? Han vil vel også veldig gjerne ha en spire????

Ha en fantastisk kveld!!!!

Klemmer og klemmer

Skrevet

Dytter igjen! God helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...