Gå til innhold

emblamamma-Annapanda's skravletråd NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare dytte denne før jeg løper på jobb :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg svart altså.....hihi! Jeg sitter med kosebuksa på-er klar for tv-kveld!!!

Skrevet

Hei du!!

Grunnen til at jeg dyttet den litt oppover var fordi da slapp jeg å leite sånn etter den når jeg kom hjem fra jobb idag (har hatt personalmøte, så da ble det en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag). Og jeg er ikke så aller verst sliten! Det som var godt var at jeg fikk sagt natta til jenta mi før hun la seg for kvelden :o) Da ble hu mor glad!

Jøsses, dere har hatt en skikkelig morro helg i Kr.sand dere :o) Den hørtes veldig artig ut ja! Godt noen som har fantasi til alt sprellet!

Det er stygt å si det, men jeg har ingen god følelse denne pp nei :o( Men skal prøve å være så optimist så godt jeg kan! En ting jeg kan si er at det er morro å tempe, litt gøy å se hvordan kroppen oppfører seg under syklusen. Evt neste pp skal jeg både ta el-test og tempe! Da vil jeg med 100% sikkerhet vite når el har inntruffet!

Kos deg i kosebuksa og med tvkvelden din ;o)

Klem klem.

Skrevet

Hei hei!

Endelig søndag-søndag er en god dag! Vesla er sjuk-hoster og hoster, har vært oppe hele natt, for pappaen er også sjuk. hehe.....mannfolk og sjukdom....det er et helt kapitel for seg selv, så klagete....hehehe-ler bare jeg da!

Ellers i helga har jeg ikke gjort mye spennende, første helga, etter jul sammen med mannen-så igår ble det full pakke med god middag, dessert, godis og når vi la oss ble det litt attåt.....hihihi.....

Du da? Åssen går det med deg? Skjer det ting i magen? Tenker på deg støtt og stadig, dere må klare det snart!!!!!!

Ha en strålende dag!

Klemmer fra meg

Skrevet

Dytter litt jeg!

Skrevet

Hei snuppa!

Da kom det store stygge tante rød trollet! Nå er jeg lei :o( Vondt i magen og vondt i ryggen.....snufs snufs.

Denne syklusen ble på 28 dager, og det er jo ikke så ille, bedre med 28 dager enn 32 :o) Da er det raskere på ny start!

Jeg skulle ha ant det siden sjokoladen smakte ekstra godt ikveld.

Da tusler jeg inni min ---------------------------------------------- > 10pp

Stooooooooooor helgeklem fra meg til deg.

Skrevet

Hei oh hå!

Jeg skjønner du er lei av bim og tanta og alt! Hadde jeg vært å......Nå er det liksom din tur synes jeg! Og det synes sikkert du å!

Ja, da er det raskere start! Bra! EL snart da!

Dumme dumme tante! Hun kan holde seg unna! Min mening ihvertfall!

Jaja, da får dere hekke som gale denne pp`n!! Moro det å!

Snøværsklemmer fra meg

Skrevet

Opp til min venn!!!!

Skrevet

Hei snuppa!

Ja, denne pp'n skal jeg bruke alle virkemidler, tror jammen jeg skal ha en peptalk med gubben i samme slengen ...tihi....

Skal både ta el.test og tempe, så det blir spennende tiden fremover. Kanskje jeg skal være flink til å prøve de kjerringrådene jeg har snakket så mye om......hehe...har aldri fått meg til å gjøre så mye ut av det, men det skader da ikke å prøve :o) Nå skal jeg være 110% inn i dette, for nå er det MIN tur!!! Uke 7 skal være min uke, det er jo et lykketall, og det har jeg litt tro på. Og så er det også år 2 007 - med retten til å bli gravid!

El er forventet til 2.februar så skal hekke så mye som mulig rundt de dagene ja!!! Ikke vær redd! Skal hekkes til den store gullmedalje ;o)

Snøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøklem fra meg.

Skrevet

*** opp til min venn *** og gir henne en klem ***

Skrevet

Halla!

Ja, synes jeg du skal! Ha en peptalk med alt som kryper og går! Ja, nå bli du gravid!!!!! Jeg har snakka med den derre livmora di-og sa hun er dum som ikke vil ha en liten spire der inne! Mye bedre det enn noe anna! Og jommen var hun enig!!!!! Hehe!!!

Temp i vei, prøv med alle de kjerringråda du kan!!!! Og når du har gjort det-ta det en gang til!! Jeg har trua(som vanlig).

Jeg krysser fingre og tær og bein og armer.....så jeg går her som en knute......

Lykke til!!!!!

Mange knuseklemmer fra meg!

Skrevet

Opp igjen!!! Jeg er sjuk idag.....hater det, skikkelig unødvendig er min mening-derfor er jeg ikke populær når jeg er sjuk.....hehehe-samboeren blir gal.....

Jaja, ha en strålende dag!

Skrevet

Ja, den dumme livmora mi må jo skjønne at det skal la en spire bo der i 9 mnd :o) Denne pp er jeg beredt! Da vet jeg har jeg har gjort mitt beste denne pp i alle fall!

Nei! Har du blitt sjuk :o( Omgangsyke eller en skikkelig forkjølelse? Det er i alle fall ikke morro å være sjuk uansett!

Idag har jeg seinvakt så da begynner jeg seint, det er deilig! Snuppa vekka meg tidlig så da fikk jeg ikke sove litt lenger :o( sånn er det å ha barn! Får se om jeg får legge meg litt tidligere idag. Var å trente igår så da ble det seint, kom meg seint i dusjen også.....så det endte jo med at jeg kom seint i seng. Huff....når skal jeg lære....hehe.

Jeg får vel begynne så smått å ordne meg klar tenker jeg. Vi snakkes snart igjen :o) Stooor klem fra meg til deg.

Skrevet

Skikkelig forskjølese......jeg er av de som er plagsomme når de er sjuke......hehe.....jeg synes nemlig det er helt unødvendig å være borte fra jobb, og hadde det ikke vært for baby i magen, så hadde jeg nok vært på jobb....sambo mente at nok var nok-nå holdt jeg meg hjemme! Jaja, så her sitter jeg med vond hals, masse hosting og feber......

Det er så godt med seinvakt, men liker alle vakter-godt med vaktsystem! Glad jeg ikke bare jobber 8-16, men det blir nok det når babyen begynner i bhg-det er super lenge til da men..... Der jeg jobber åpner vi sju-mens bydelen jeg bor i, åpner ingen bhg før halv åtte.....og med en smabo som begynner sju hver dag-blir det nok vanskelig. Men har da bhg-plass-det er da godt!

Ha en flott dag!

Manger klemmer fra meg!

Skrevet

Hallo på deg!

Nå er det helg! Og nå skal vi på hytta-hadde jo håpa på at jeg var frisk da......men gjett hva fått bronkitt og begynnende lungebetennelse...så blir inne helg på meg....sitte å se misunnelig ut på de som har ski på beina og akebrett under rompa......

Syte-syte-syte.....

Vel, vel.....går over da! Håper du får en helt fantastisk helg!!!! Det er meldt helt fabelaktivt vær!!!

Mange fredagsklemmer fra meg

Skrevet

Hei hei hei ;o)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nå er det endelig helg!

Huff huff....det hørtes ikke bra ut da! Du får kose seg med varm kakao, et varmt ullteppe og en god bok når du må sitte inne i helgen på hytta. Den bronkitten og lungebetennelsen er visst noe som går nå, det utvikler seg raskt til lungebetennelse har jeg hørt. Så dumt at du skulle være et offer da! Jeg dytter i meg vitaminer og mineraler for jeg skal ikke bli sjuk, har nok sjukdom på jobben som det er!! Jeg har heldigvis fått tilbake den ene assistenten min fra sykemelding :o) Så det fortjener jo et lite heiarop ;o)

Angående rammeplanen og de temaheftene, har dere tenkt til å markere Samefolkets dag (6.feb)på noen måte? Vi tenkte å lære barna om urbefolkningen/samene og lage finnbiff. Har du noen gode forslag? Jeg prøver å finne noen bilder på nettet som jeg kan printe ut, og laminere. Dessuten leter jeg etter ord som barna kan lære, men det er heller vanskelig, det finnes lite om ord og uttrykk på nettet. Det kan jo være det finnes der ute, men at jeg er bare for dårlig til å leite!!! Hehe!

Håper du får noe ut av helgen på hytta selv om du må holde deg innendørs!

Stor klem til deg fra meg.

Skrevet

Dytter litt-skal svare ikveld!!!!!

Skrevet

Dytter for deg jeg vennen ;o) Sovna fra meg du kanskje...hihihi!

Hvordan går det med deg? Her går det i samme tralten, bortsett fra at det er noen dager unna el nå! Jipppppii! En spennende tid i møte nå ja! Selv om det høres mye ut så temper jeg og leter etter el med tester.....og det stresser meg ikke. Synes det er litt morro å få litt mer innblikk i syklusen. Er mer lettvint å tempe enn jeg hadde trodd (gjør det ikke avansert heller). Så nå håper jeg at jeg får en liten spire! Nå bør det vel være min tur!

Stooor klem til deg.

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaallooooooooooooooooo ;o)

Skrevet

Sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaabaaaaaaaaaaaaais!

Hvordan går det som "styrer"? Får du gjort tingene? Mye stress eller?

Stooor klem til deg.

Ikke klem 6.feb! Samefolkets dag :o)

Skrevet

Ikke glem skulle det stå....fnis....hehe....er så flink til å få til trykkleifer jeg!

Ha en riktig god helg ;o) Stor fredagsklem fra meg.

Og en stooooooooooor klem til spiren i magen.

Skrevet

Hei på deg!

Nei, skal ikke glemme samene! 6.feb, står i boka det nå!!

Tja, vi er jo da to i samme båt, jeg og styreren-hun termin 16.juli og jeg 17 juli....vi har det litt gøy med det da-pult på samma dag vi...hehe, var på konsert sammen den helga vi ble gravide.....hehe!!!! Hun er litt dårlig om dagen-så da må jeg ordne med opptak og lønn og div. Heldigvis er hun tilbake på mandag! Da blir det normalt igjen!

Du da? Hvordan har du det? Kommet no tante-besøk ennå da?

Nå synes jeg seriøst det er din tur altså!

Skal dere no spennede i helga da? Vi skal i 30-årslag i kveld, det blir moro-sjøl om jeg godt kunne tenkt meg litt rødvin.....

Ha en helt fantastisk helg!

Skrevet

Min tur til å dytte...så det skulle hekkes litt...stå på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...