Gå til innhold

emblamamma-Annapanda's skravletråd NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallloooo du!

Ja, er det mulig egentlig?? Skulle ikke tro det da men, voksne mennesker altså! Hun er jo bare misunnelig! Dumme kvinnfolk! Hvorfor bry seg med alle andre? Det kan man kun gjøre om man er helt perfekt selv, og det er jo ganske sikkert at denne dumme dama ikke er!

Vel, nok om det! Jeg gleder meg på dine vegne, gleder meg litt ekstra til julaften......blir en suer jul i år, for oss begge!!! LOVER!!! Da kan vi sitte der med magene våre til sommeren-hihi! Og se på alle de andre som sitter med halvliteren, og irritere oss over at vi ikke kan.....(neida, kommer til å nyte det som bare det jeg) Jeg har forresten en rar følelse innvendig-det har plutselig gått opp for meg at jeg skal bli mamma.......det er ganske rart-nå er det et lite menneske som skal være avhengig av meg i mange år fremover....enten får jeg en kreps eller en løve-og begge er visst litt mammadalter, tenk så koselig, å jeg gleder meg slik jeg!!! Vil helst at det kan være sommer nå.......

Ha en trivelig lørdag! Vi ser på Julemorgen, så koselig!

Stoooooorrrrreeee klemmmmmmmmer

Annapanda-17.07.07

Hei hei hei!!

Begynner på en ny tråd jeg, så slipper vi å ergre oss hun som blandet seg inn i tråden vår!

Ikke sant det er mange følelser som kommer? Jeg kjenner det igjen fra når jeg gikk gravid med Embla! Helt snålt å tenke på ja! Embla er jo løvebarn, og hun er veeeeeeeeeeeeeeeldig mammadalt! Noen ganger er det så deilig at hun er det, mens andre ganger får man nok ...hehe...da er det godt at faren er i nærheten! Hun er jo så nydelig da! Hvis du vil kan du se bilde av henne inne på profilen min :o)

Er det ikke kult med profil! Dette var skikkelig bra gjort av bim/dib!

Nå skal meg og gubben ha Harry Potter maraton *tihi* Embla er hos sin mormor og morfar til imorgen, og da skal vi voksne kose oss. Kanskje det blir noe attåt etter filmen ;o) Har forresten blitt ferdig med ALLE og da mener jeg ALLE julegavene....jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppiiiiiii!!!!

Stor klem til deg og spiren denne 3.søndag i advent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*** opp igjen lille venn ***

Skrevet

Hallo på deg!

Så skjønn jente du har! Liten frøken store meninger alt tipper jeg........

Jeg er helt i ekastase idag.....vet ikke hvorfor jeg, men i så godt humør! Digg! Tror det er julefølelsen som er på topp jeg!! Og jeg gleder meg slik til å fortelle det til hele verden! Jeg har aldri vært no god på å holde hemmligheter....så du kan tro jeg har slitt.......(11 uker i dag)

Var det moro med Harry Potter-kveld med nogo attåt da?? Ble det no action? Endelig orker jeg igjen å....jammen annerledes å øve enn å ha seg for at det er godt.......har liksom ikke tenkt at det har vært slik, men det har det virkelig....så nå er gubben min fornøyd igjen-hihi.....(og jeg da....) knis!

Herrgud, du er flink altså! Alle julegavene-misunnelig her jeg......men har igjen til sambo, og han er virkelig vanskelig i år-har da aldri vært så vanskelig før.....hmmm-blir dataspill, herregud, så kjiip gave......må finne på no anna!

Stoooorrrreeeee kkkllllllleeeeeemmmmmer fra meg

Skrevet

Haaaaaaallo i luken :o)

Takk! Synes jenta mi er den skjønneste! Hun har sterke meninger ja! Er så søt når hun blir sint...hihihi!

Så deilig å være i godt humør da, jeg er bare trøtt jeg, det er nok ikke pga graviditet, men pga av jeg er så klar for ferie. Man blir sliten av juleverksted og julegavemas! Kan tenke meg det blir deilig å endelig fortelle om spiren, vet hvordan den følelsen er.

Var morro med Harry Potter kveld ja :o) Jeg ble veldig trøtt under filmen da....hehe....så vi avsluttet og la oss *smil*

Vi hadde blitt enige om å ikke gi hverandre gaver vi da, men jeg klarer ikke la være, så jeg kjøpte en førjulsgave :o) Da kunne han jo ikke si noe! Jeg kjøpte en kjip gave jeg da, pcspill :o) Det var et spill han har sikla på i mange måneder så da klarte jeg ikke la være. Dessuten fikk han hydrokoppen og den største marsipangrisen til Nidar Bergene ;o) Han eeeeelsker marsipan!

Imorgen har jeg siste arbeidsdag før jeg begynner juleferien min, gjett om jeg gleder meg :o) Det er bare så digg! Imorgen skal vi ha julebord i barnehagen, barnas julebord altså! Masse god mat, og julebrus selvfølgelig. Barna skal pynte seg, de er altså så søte og gode. Det blir så morro!

Stor onsdagsklem til deg.

Skrevet

Hei og hopp!

Nå er det igjen en dag for meg også.....og jeg har et seriøst problem med hva jeg skal kjøpe til sambo......skulle også være kjiip å kjøpe dataspill....men hadde de det jeg skulle ha og han ønska seg...neida...så nå pakker jeg meg sjøl inn, og får en hyrdestund(jeg vil også ha gave) hehe!

Jeg har denne uka vaska oppkast til den store gullmedalje......det er det verste jeg gjør...men barna i bhg kan jo ikke noe for det liksom....men noe så ekkelt....brekker meg, kaster opp og er i super dårlig form når jeg må det....den ene jenta spydde i hele garderoben, når kl var litt over fire....det var stappfullt i garderoben, barn, foreldre og en lettere kvalm dame på 29.....++++masse oppkast.....så jippi for en førjulsuke...

Tror ikke jeg kommer til å være her så mye i jula.....men stikker nok innom noen ganger! Ihvertfall slik at jeg får med din testing!!!! Har alt på kroppen kryssa for deg!

Du må en strålende jul! Håper den kommer til å stå til forventningene!

Ha en flott førjulshelg!

GOD JUL!!!!!!!

Masse gode juleknusekoser fra meg til deg!

Skrevet

Sjalabais!!!

Imorgen er den store dagen da!!! Julaften ;o) Gleder meg masse, selv om den ekle tanta kom ubedt 2 dager før ikm. Syklus på 28 dager denne gangen....den varierer med 1-3 dager.....grrrrrrrrrrrrrrrgrrrrrrrrrrrrrrr....så skuffa jeg blei da, men men....ny pp og nye muligheter! Jeg som trodde at dette skulle være min pp! Neste pp skal være min....min min min!! Skal begynne å tempe også tenkte jeg, bestilte over nettet så den kommer vel i romjula. Spennende!

Fikk du tak i gave til sambo? Eller blir det at du pakker deg inn? ;o) Hihi!

Ønsker deg og dine

**************** GOD JUL & GODT NYTTÅR ****************

Stor juleklem fra meg til deg + spiren.

Skrevet

Du har tatt deg skikkelig juleferie du ;o) Dytter i alle fall opp innlegget, slik at det ikke kommer helt på etterskudd.

Skrevet

Heisann sveisann!

Nå er jeg tilbake i gode gamle oslo, etter en god ferie hjemme på Hedmarken!

ÅHHHHH, kom den teite tanta denne måned å???Dumme dama, hun som fikk cruisebillett og alt! Hvordan går det med deg? Du gir ikke opp håpet?? Det får du ikke lov til! 3x3=9, du skal se det går denne måneden!!!! LOVER!

Det ble sko og genser på sambo, og gjett hva?? hehe, det fikk jeg å......knis! Neste år blir det ikke gaver, bestemte vi-heller spare og dra på en eller anna tur! Fikk du masse fint? Håper det!

Har dere gjort noe gøy i ferien da? Uten snø og greier, begredelige greier dette! Kunne ønske det kom litt snø ihvertfall, bare så man kunne ake litt og gå litt på ski........ Og nå er det jammen snart ferien over.....kjiipt! Men først skal nyåret komme, og da synes jeg du skal unne deg litt champis, og møte det nye året som en fruktbarhetsgudinne.......den var dyp-hihi!

Masse juleklemmer fra meg

Skrevet

Hei og hallo ;o)

Velkommen hjem igjen! Hatt en fin jul borte? Fått mange fine gaver? Og hvordan tok de nyheten angående spiren i magen din???? Det glemte du å fortelle meg!!!!! Fortell fortell :o)

Tanta kom vettu, selv om hun ikke var bedt :o( Nå har hun reist for denne gang, så håper hun blir borte for 1 års tid! Nå er det min min min pp!!! Ikm er vel ca 21.januar pluss minus 2 dager.

Har såvidt begynt å tempe. Fikk ikke temp.måleren før etter tanta hadde kommet...så dette er bare testrunden med tempen. De presterte å sende meg feil temp.måler...snufs....trenger jo en med 2 desimal for at tempingen skal bli mest mulig nøyaktig. Hadde de sendt den riktige så kunne jeg ha begynt selve tempingen når tr kom. Da ville jeg ha hatt full oversikt over denne syklusen.

Fikk masse fint til jul jeg, gavekort....hehe...det liker jeg! Av gubben fikk jeg førjulsgave, vi hadde jo blitt enige om å ikke gi hverandre julegaver. Jeg fikk smykke, statoilkopp + statoiltermos :o) Midt i blinken. Så nå kan jeg fylle på med masse kakao eller annen god drikke når det passer.

Vi har bare slappa helt av denne jula, og det trengte vi alle 3! Vi har vært på noen besøk hit og dit, men ikke noe mer enn det. Endelig være hjemme og nyte fridagene. Orker ikke stresse hit og dit! Dessuten hadde gubben bursdag igår, så vi koste oss med kake, taco og fredagskrim. Høres kanskje litt kjedelig ut, men vi koste oss glugg ihjæl ;o)

Har unna meg likør denne romjulen ja! Og skal gjøre det på nyttåraften også, nå skal jeg kose meg! Skal drikke litt champis også. Nå skal jeg nyte tiden fram til positiv test ;o)

Stooooor klemklem

Skrevet

Hei og hopp!

Mamma og pappa reagerte som jeg trodde-helt gale! Hehe......Svigers var også kjempe glade! De gleder seg til å bli besteforeldre-alle 4! Men niesa vår på 12-lurte på om jeg kunne dø når jeg føda, for det hadde hun hørt, det var det mange som gjorde nå for tida! Jeg måtte le, hun er jo bare glad i meg, men hun er liksom et barn ennå, selv på 12. Så bekymra, ville ikke at tante skulle dø! Men det gjør jeg jo ikke da! Jeg har hatt en strålende jul-møtt masse venninner-også ble jeg fille-tante natt til i går, ei jente, Hedda!

Til jul fikk vi egentlig mange gaver sammen-masse Rosendalh-servise, det var egentlig det vi ønska oss, vi har hatt så mye forskjellig, så nå ville vi ha noe som var likt-så på torsdag gikk alt det gamle i søpla! Hehe-vemodig må jeg si! Mange ting jeg hadde i kr.sand som student, og noe sambo hadde sammen med eks`n(det var det godt å bli kvitt).

Har du begynt tempe ja? Spennende! Da kan du vel finne eksakt dag du blir gravid på du da! Moro! Da kan du si til barnebarna, vet dere når pappaen deres ble til?? På nyttårsaften! Hihi!! Eller???

Åhhhh....det er så godt å slappe av litt! Det har jammen vi gjort også! Men vi har også krangla med eks`n til sambo, mammaen til jenta vår på 6! Hun har noen rare ideer noen ganger, hun kunne ikke skjønne hvorfor vi skulle ha baby, det kunne vi jo vente med til snuppa var ihvertfall 15! Og da tenker jeg, har hun ikke kommet over eksn ennå, så må hun det nå! Bli litt glad på andres vegne! Men vi er forskjellige! Heldigvis! Men nok klaging! Jeg er jo glad for det om!!!!

Idag skal vi til et vennepar på Lillestrøm, spise reinsdyrstek-nam-nam! Og masse godteri! Jeg må jo holde meg unna champisen i år, selv om det er det beste jeg vet!!!! Men et år, med det underet i magen, da går det helt fint! Så koselig med bursdag i jula, alltid folk hjemme da! Så koselig! Og det hørtes ikke kjedelig ut i hele tatt!

Jeg ble lei av all den baby laginga den måneden jeg ble gravid, så jeg drakk meg skikkelig full, og dermed satt spira! Ta deg en skikkelig fest ikveld! Det har du fortjent! Nå kommer den positive testen, 3x3 hurra!=9!

GODT NYTTÅR TIL DEG OG DINE!

Mange klemmer og klemmer fra meg

Skrevet

¤¤¤¤¤¤¤ GODT NYTTÅR ¤¤¤¤¤¤¤

Håper dette året bringer med seg masse gode ting ;o)

Så morro at de ble så glade da! De gleder seg nok kjempemasse!

Så søt niesa di er da, hehe, de tenker på så mye rart da! Mange tanker som svirrer oppe i hodene på de. Merker det selv på min nevø som fylte 11 år nå nettopp. Han er så snål....hehe...mange tanker og ideer ja, men så god da! Han fikk faktisk veldig god kontakt med Embla på julaften! Så søte sammen var de.

Gratulerer som filletante ;o)

Kjenner det igjen med sånn litt av hvert av alle servise ja...vi har det sånn fortsatt vi...blir nok en stund til vi ordner nytt....men kanskje ikke så lenge til alikevel, ene tallerken er misfarget og en annen er det gått et skall av...så det er vel på tide! Hehe....tror jeg må ta tingene i egne hender, for gubben vil aldri kaste noe, vi kan jo få bruk for det da!!! DA kjenner jeg at jeg blir irritert....hehe!

Ja, det blir veldig spennende med tempingen :o) Er veldig spent på når el faktisk skjer, om jeg har hatt rett de gangene jeg har trodd el har vært eller om jeg har vært skikkelig på bærtur, for man kan ikke stole 100% på de el.testene har jeg skjønt!

Tror nok eks'n til samboeren din er sjukelig sjalu ja...og ikke har kommet over han! Vente til jenta er 15 år du liksom....hallo sier jeg bare da! Går ikke an å si sånt....høres ut som hun trenger å vokse opp! Det er sånne utsagn man kan forvente av en fjorttis!

Jeg er i alle fall glad på deres vegne! Og det er lov å klage litt ;o)

Håper du har hatt en flott nyttårsfering! Vi hadde det supert! Snuppa våkna av alle rakettene, var litt skremt, men når hun fikk se hva som lagde lyden ble hun beroliget. Tror hun likte fargene og glitringen for hun skulle se ut av vinduet hele tiden :o) Så søt da! Hun skulle se ut av vinduet idag også, trodde det vel var noen raketter det fortsatt!

Skal nok kose meg med litt likør idag også, må passe på litt for imorgen er det plan.dag i barnehagen...må jo ikke ha noe alkohol i kroppen når jeg skal kjøre bil! 1-2 likørglass skal nok gå bra!

Ha en flott kveld videre!

¤¤¤¤ Stor 1.nyttårklem til deg og dine ¤¤¤¤

Skrevet

Hei ög hå!

Som du skjønner er jeg ikke veldig ofte på nett....hehe! Men jeg glemmer deg ikke altså! Men er litt trøtt om dagen-så prioriterer søvn da vøtt......Du har EL du? Eller? IKM er når?

Vi hadde en super koselig nyttårsfeiring, vi hadde mye god mat og godt drikke(som ikke jeg tok del av). Sambo mente at jeg bare kunne fortsette å være gravid-da slapp vi taxi-køen......hehe!

Jeg har da fått litt mage-og må nok gå til innkjøp av noen nye bukser.....moro....shoppe!!!! Har heldigvis ikke gått opp noe i vekt, så det er bare magen som blir hard! Er kraftig overvektig så det holder med de kiloene jeg har! Men jammen lenge siden jeg har hatt så fin mage....hehe! Alt er godt for noe!

I helga skal jeg på utdrikkingslag i Kr.sand, og jeg jeg gleder meg slik til å se gamle byen! Bodde der mens jeg studerte, så det blir koselig å se igjen venninner og kompiser! 2 år siden sist jeg var der nede-så det er jammen på tide å dra ned igjen! Men samtidig kjiipt på Sørlandet om vinteren, men helt fantastisk om sommeren!!!! Vel, nå skal jeg pakke og komme i orden, "barnet" skal være hjemme alene, så må jo passe på at han har det greit....hehe!

Ha en fantastisk helg!

Klemmer og klemmer

Skrevet

heisann! Der var du endelig ...puuuuh :o)

Nå har jeg venta lenge nå...hihihihi! Har skjønt at du ikke har glemt meg, vet selv hvordan det er å være gravid (å være konstant trøtt).

Åååååå, har magen begynt å poppe ut? Så morro! Husker selv hvordan det var når jeg shoppet. Jeg vil shoppe igjen snart! Nå skal jeg ha en spire.

Min ikm er mot helgen 18-21.januar. Tror el har nettopp vært eller så er den nå. Ser på charten min på FF så ser det ut som el har vært, men charten har ikke bekreftet det ennå...må vel ha tempen for flere dager...I d'nt know...vil vite det nå. Skulle gjerne ha tatt en el-test, men den ble ødelagt forrige pp...tisset litt for mye på den.....tihi....så jeg fikk ikke sjekket det. Må huske å kjøpe inn tester neste pp hvis tr kommer.

Kose deg så masse på utdrikningslag da! Håper du får en flott helg med god mat og godt selskap ;o)

Stor helgeklem fra meg.

Skrevet

Hei og hå!

Hadde en fantastisk helg på Sørlandet! Vi var på spa, spilte inn ei låt i studio, hadde potetløp(8 førskolelærere, stakkars hun som ble drukket ut.....hihihi') og til slutt en helt knall middag på en Kr.sands for meg beste restauranter........Deretter var det dildoparty og ordentlig party, men da var jeg helt skutt-så da sa jeg natta.......er ikke festbrems til vanlig da men......

JA, nå er det virkelig din tur-satser på denne gangen jeg å! Du får ha deg som en gal de siste dagene før ikm nå!!! Nå vil jeg at du også skal ha en spire! Men tenk, nå er jeg akkurat kommet inn til de på 2.tri.....det var snålt! Men trives fortsatt best her på bli gravid!

Snakkes da!

Klemmer og klemmer og koser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...