Gå til innhold

når dere slutta på pilla..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble syklusen stabil med en gang? Hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg slutta på pilla (da vi begynte prøving på førstemann i april04) fortsatte bare syklusen min i samme rytme som da jeg gikk på pillen, syklusen ble max 1-2 dager lengre. Ble da gravid på ca 3. forsøk..

Denne gangen gikk jeg på Cerazette som førte til at jeg blødde heeeele tida mens jeg gikk på dem. Etter 1-1,5mnd kom jeg inn i en mer normal rytme med 30 dager syklus...

Skrevet

Min syklus ble stabil med en gang.... Men er ikke alltid det skjer.... Jeg har vært prøver siden mai, så håper noe snart skjer...

Skrevet

Min syklus har alltid vært på 32 dager, med eller uten p-piller... Jeg har vært prøver siden slutten av august, men ingenting har skjedd enda...

Skrevet

Etter 7 år på pillen var jeg overrasket over at syklusen var stabil med en gang. hadde veldig stabil syklus før jeg begynte på pillen også da.

Ble gravid etter 3 mnd, men mistet bare dager etterpå.

Ble gravid igjen rett etter dette og er nå straks 7 uker på vei.

Alt går =)

Skrevet

Jeg hadde el- forrige helg, det betyr vel ikm ca julaften, da har tr "hoppet" over en mnd etter pilleslutt.

Skrevet

Min ble stabil med en gang etter neste ti år på pillen. Var veldig stabil før og da.... er i 2 pp nå, men er 6 mnd siden pilleslutt, så er spent på hvordan dette går!! Har ikm på nyttårsaften, så venter i spenning på det =) Vet jo d kan ta litt tid etter pilleslutt, men har hørt om mange som blir gravide med en gang!

Lykke til

Skrevet

Hei,

Første gang ble jeg gravid, skjedde det rett etter første mensen. Sluttet med pille i slutten av juni - ble gravid i juli (fant det ut i august)

Så da vet jeg ikke noe om syklusen, men tror den var som før (28 dager)

Nå andre gang, er syklusen den samme som før pillen (28 dager) og jeg er i 2pp, venter spent. Fikk ikke klaff i første pp selv med EL måling.

Fått høre at dersom man sluttet midt i brettet kan det være større mulighet for å bli gravid - det stemte for meg første gang.

Andre gang sluttet jeg "riktig" og ble ikke gravid med en gang, men dette er jo svært individuelt. Og jeg er 6 år eldre nå, så mye kan ha skjedd med kroppen underveis.

Venter i spenning!! :)

Skrevet

Syklusen ble 4-7 dager lengere etter pilleslutt. Tror dette var min "naturlige" rytme for det var slik de månedene som gikk mellom de to graviditetene (brukte da kun kondomer).

Skrevet

Ble stabil med en gang...(jeg sluttet midt i brettet til og med;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...