Hanne28 Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei jeg og samboer har alltid ønsket oss to tette barn. er nå gravid i 5 uke med nr to.Har en datter på snart ni mnd. Dvs at det blir ca 1 år og 5 mnd mellom dem.Fler her med to tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei! Hvis dette går bra blir det 1 år og 9 mnd mellom mine to. Ikke så tett som hos deg, men tror det kalles to tette det også Utrolig spennende dette her. Jeg er ganske overveldet (er 4+5 nå) Hvordan føler du det med to tette? Hvordan ser du for deg at det blir? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis alt går bra her også, så blir det to tette, ja. Blir 1 år og 8 mnd. mellom dem... Dett var ikke planlagt, men synes det er gøy alikevel, selv om det kan bli et slit. Trøster meg med at jeg har en flott samboer, som er utrolig flink til å ta seg av sønnen vår (han har hatt pappaperm. mens jeg har fullført skolen). Så nå gleder jeg meg egentlig til at jeg skal gå hjemme på fulltid, tror kanskje at jeg vil ha eldstemann i barnehage et par dager i uka, han har godt av det... Hva har dere tenkt på ang. barnahage for eldstemann? Skal dere ha begge hjemme? Tenk å glede barna får av det litt senere Selv har jeg ei lillesøster som bare er ti mnd, yngre enn meg... og vi har hatt mye glede av det, bortsett fra endel krangling i tenårene da.. hehe, men det hører jo med da hos jenter... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona2 Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Det blir 1 år og 10 mnd mellom våre. Ikke helt planlagt, men vi er veldig glad nå. De får nok enormt utbytte av hverandre:) Jeg satser på barrnehage til eldstemann, ihvertfall helt i begynnelsen. Han er en veldig aktiv gutt og jeg tror han lett hadde kjedet seg ved å gå hjemme sammen med meg hver dag. Men det blir jo korte dager på han da. Tror det blir kjempe bra. Jeg vil at det skal bli en positiv opplevelse for alle og da trenger eldstemann å herje fra seg litt. Dessuten er det jo greit å kunne slappe av litt hvis man har hatt lange våkenetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart 4 barns mamma75 Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 jepp fikk i februar og er nå i uke 12 koselig blir det men travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 Morrn! Vel, har faktiskt testet positivt idag, og har ei jente på 3 måneder så det kan man vel kalle for 2 tette!!??;O) Skal bli spennende dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå