Gå til innhold

Er det heilt tilfeldig...


Ranveig R

Anbefalte innlegg

... at det plutseleg er mykje mindre aktivitet enn vanleg her inne, no som vi nærmar oss jul??

 

*hehe*

 

Sjølv har eg allerede "gått i dass" når det gjeld slankinga, eg har ikkje ete ofte nok den siste veka. Men håpar på å få skikk på det igjen. Ellers er målet for jula å ikkje legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe er vell neppe noen tilfeldighet nei... Personlig forsøker jeg å få trent litt nå i førjulsstria også, og spiser så sundt som jeg husker på å gjøre. Blir en del kaker og sånt, men prøver å spise grovt brød før jeg skal spise kaker sånn at det ikke blir så mange kaker ihvertfall. :o) Ellers prøver jeg fortsatt å drikke mer... Trodde jeg var oppe i 2 liter men så målte jeg koppen jeg drikker av med den mengden jeg drikker og da ble det så vidt over en liter jo... Og etter utregninger skal jeg egentlig opp i 3,5 liter... Værste er at jeg kun merker forskjell på vekta når jeg har drukket nok, men det er jammen vanskelig å gå fra en halv liter til tre! :o) Ha ei fortsatt fin førjulstid da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja har ikke vært noe særlig flink på lenge jeg.

Men skal komme meg ned til 70 kg innen nyttår (har 4 igjen) og klarer jeg det har jeg bare 5 kg igjen til jeg har nådd vekta jeg hadde før jeg ble gravid :-)

Så blir ikke noe julegodis på meg (og det som er rarest er at jeg ikke har lyst på noe heller :-) og heldigvis for meg er jeg ikke noe særlig glad i julekaker eller kaker generelt :-)

 

Og vi skal feire jul hjemme i år så er ikke så mye som kommer til og friste da (jeg orker ikke stå på kjøkkenet hele dagen :P ) men skal til svigers i romjula så blir vell værre da men får holde meg til flere måltider og heller mindre mat om gangen :-)

 

Og ja jeg også MÅ bli flinkere til og drikke mere vann, har funnet ut at det er lettere og drikke vann om jeg har en halv liter flaske ståendes.

Og må få fart igjen på treninga mi ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke....... Kan bare snakke for min egen del, men jeg har ikke vært flink i det siste, og da skygger jeg gjerne litt unna for ikke å få så dårlig samvittighet når jeg ser alle andre som klarer det....

 

Hodet i sanden og alt det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har rett i det ja:) savner litt mer fart her inne jeg og, men bare vent til etter nyttår, da kommer det nok mange med nyttårsforsetter:) hehe

 

Selv må jeg si at jeg klarer meg veldig godt i denne førjulstiden, vekta går hele tiden den rette veien:))

 

Når det gjelder å drikke masse vann,har jeg et godt råd... eller to:-))

Ha et halvliters glass stående på kjøkkenbenken. drikk så ofte du kommer på det. Drikk et glass før hvert måltid, og litt hver gang du har vært på do og tissa. påfylling;) hehe

 

 

Lykke til alle sammen i jula! Håper det går greit for oss som ikke vil legge på oss:)

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...