Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår er 5 mnd og sover godt om natten (11-13 timer) Men om dagen vil hun ikke sove, sov alltid i vognen og bilen tidligere. Og jeg fikk henne som regel til å sove i sengen med litt om og men. Nå er det helt umulig, blir alltid overtrøtt og faren bysser i søvn. Jeg får ikke henne til å sove. Det er så utrolig slitsomt når han er på jobb... har hun i armene hele tiden.

Noen som har opplevd dette?

Trodde først at hun ikke trengte mer søvn, men hun sutrer og griner hele tiden. Men ikke når jeg bærer henne rundt..

Skrevet

Martin hadde en periode rundt den alderen der han måtte bysses i søvn på dagtid. han pinte seg oppe helt til han omtrent svimte av. gikk over etter en stund da heldigvis.

Skrevet

Vi har det akkurat på samme måten her også, og hun våkner i tillegg også flere ganger på natten mot å sove 12-13 timer uten mat...så fra å sove rundt 18 timer i døgnet sover hun kanskje maks 10 timer! er kun fornøyd når jeg ¨bærer henne...litt sliten ja :S snakket med helsesøster og vi har begynt med tilvenning av grøt. har hatt ei kraftig økeperiode også uten at det hjalp noe voldsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...