Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hva gjør dere? Synes at vinduet må stå opp også. Sover i samme rom som oss. Bruker dere votter? Rekker akkurat og blii varm før jeg legger ham over etter amming stakkar.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Vi har også vinduet oppe, og han blir fryktelig kald! Har prøvd med både votter og sokker, men syntes ikke han ble noe varmere av det. Prøvde også og dra nattdrakten frem over fingrene, men det gjorde det egentlig bare verre, for han prøver og spise på fingrene, og da blir klærne våte, og han enda kaldere... Så han har ikke noe på hendene. Helsesøster sa at det gjorde ikke noe, de merker ikke så mye til det selv..
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Sikkert jeg som synes det er verst ja...Må jo vinduet oppe.
Ruske-Sara Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Begge mine unger (3,5 år og 8 mnd) bruker ullpysj fra Nøstebarn. De både puster og er selvrensende (vasker de ca hver 14.dag). Jeg synes de fungerer veldig bra, og har ikke opplevd barna hverken kalde eller klamme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå