Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 trøstedrikke... :-( Testen var jo selvfølgelig negativ... Spørs når og om jeg får EL da... Er ikke sikkert jeg hadde EL nå... Her nyss gått på dobbel pergokur, men tydelig vis til ingen nytte... Ja ja... Får vel heller satse på en 08 beibi jeg da...
skatt i magen:) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Kan vel enda rekke en 07 beibi Lykke til!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Aaarg, så kjedelig!! Men nyt glasset så mye du bare kant - selv drakk jeg julegløgg med masse rødvin i rett etter jeg fikk tanta på besøk sist ;oD Og spiste fenalår til den store gullmedaljen. Og du når 07 ennå med et par pper.... Oktoberbaby er jo bare stas; du kan sitte inne å amme (??) hele høsten når det er trist vær ute, og så når våren og sommeren kommer kan mini kravle rundt i gresset ) *krysser fingrene for deg*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2006 Nei... det spørs når jeg kan eventuelt få ny pergo kur... dessuten har jeg ikke lyst å få barn i desember... Jeg kan tåle å vente en måned ekstra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå