doble Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Noen andre som gjør det? Trodde liksom at det var de første ukene jeg, og at det iallefall skulle bli bedre når livmoren har flyttet seg opp av bekkenet.. hmmm.. Livmoren ligger ca. 5 cm under navlen, og magen har fått en stor (ordentlig) kul! Men jeg må spring på do hele tiden. Begynner å bli lei. Drikker ikke spes mye. Laaaaangt unna 4l vann om dagen!!
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 *rekke opp hånden* Desverre.... Må ut igjen når jeg lagerer dette svaret og det er bare ca 20 min siden sist. *sukke* Trodde også det skulle bli bedre i 2.trimester, det pleier jo det, men tydeligvis ikke.
doble Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 HeHe... Godt det er flere.. Tror jeg har en liten tass som bruker blæra mi som trampoline jeg! Har drukket litt endel brus idag (julebord).....og det går jo bare rett igjennom da. Får gå over til vann nå før leggetid...hihi:)
har fått lita pia Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 tisser masse jeg og, er 15 uker på vei..er oppe flere ganger om natten også for å tisse..men hadde slik i forrige gang jeg gikk gravid å...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Velkommen i klubben.. Er 17+6 og har verdens verste partyblære for tia..
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeps - hadde også håpet det skulle gå over på denne tida. Husker ikke hvordan det var sist, men tror at det var bedre (sikkert mye drømming det der :-)
2blånisser Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er i uke 20, og gjør det jeg også. Trodde også det skulle bli bedre, men nå har jeg nesten gitt opp den tanken ja..
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 De som tissar så mykje kan ha symptomfri UVI, det har eg akkurat blitt kvitt. Kjente ingenting til den, og tenkte at all tissinga kom pga babyen og at eg drikk så mykje vatn. Men neida, det var ein UVI. Kan vere lurt å sjekke det, sjølv om du ikkje føler at du har symptom - det kan nemleg utvikle seg til nyrebekkenbetennelse...
2blånisser Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Ja jeg tenkte det kunne være urinveisinfeksjon jeg også, siden jordmor sa til meg at man kunne få symptomfri UVI. Leverte urinprøve i forrige uke, men den var helt fin. Så her er det nok bare det at det blir mye press på blæra. Men tror også det er greit å sjekke om det er UVI dersom en har mistanke om det.
Phobia Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Hiver meg på jeg også - trodde det var lenge til ennå jeg også. Er i uke 17 nå og tissinga begynte i uke 15:)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Jeg også. Er 16+0 og har hatt det sånn i to uker nå. Det kjennes ut som jeg må på do igjen før jeg har rukket å trekke ned på do... Har lest jeg også at det skulle gå over når man var ca 12 uker på vei, men hos meg kom det når jeg var 14 uker på vei og jeg har derfor en mistanke om at det har kommet for å bli... Det er ikke uvi for det har jeg sjekket. Det er så forferdelig ubehagelig å måtte på do hele tida!!!! Bra jeg ikke er alene om det ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå