*Lucia* Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Kom meg ikke engang på do................. Tok 2 ss, ingenting!!!!! Ikke engang en liten ekstra kynner... og jeg er på overtid, er moden og har åpning...
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Etter det jeg har hørt så drikker visst de få som har hatt effekt av det en hel flaske. Men det er jo ikke å anbefale.
Angelas_Baby Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Du må jo drikke hele flasken da "pingla"!!!!! hehe! Da skjer det nok hvertfall NOE, hvertfall do-flying!
*Lucia* Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2006 Hehe!!! Hele flaska ja! Tror f*** ikke det skjer noe alikevel!!
findus Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Vær litt forsiktig da. Vi vil ikke ha noen styrtfødsler i kveld, vil vi...?
Howdy Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Jeg tok lakserolje med førstemann og jeg kom meg på do, men fødsel lot seg vente :-) Var da på overtid og moden, så... Men jeg har i senere tid hørt sterke advarsler mot å talakserolje og etter det ville jeg ikke ha prøvd meg på det igjen... Jeg skal ta modningsakupunktur i håp om å ikke gå 2 uker over denne gang :-)
*Lucia* Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 findus; jeg har ikke planer om å ta mer jeg! Fungerer ikke. Spurt jm og hun sa at det ikke er farlig å ta et par ss. Noen overdose er jeg ikke intressert i. Men jeg hadde HÅPET at jeg i alle fall skulle kommet meg på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå