Gå til innhold

hva synes dere om navnet Storm?


varg veum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Jeg vet ærlig talt ikke! Ettersom hotellcæsarduden heter det... Tenker på han hver gangen jeg hører navnet...

Synes ikke det er såååååå fint nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja men han har ødelagt det... jeg synes det var kjempefint for noen år siden ( Et sterkt navn, som passer fint her på vestlandet)

 

Men etter at han cæsar fyren kom har jeg ikke likt det.. så foreslo sambo det og jeg begynte tenke på det igjen.. så nå er det greit likevel.. (er veldig usikker men det er det eneste navnet meg å sambo er enig om til nå.. vi liker totalt forskjellige navn) har heldigvis 6 mnd å bestemme oss på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det ikke før, men nå har jeg blitt kjent med en liten gutt på 5 mnd som heter det, og nå syns jeg det er fint..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser ikke på Cæsar, så det gjør ikke no ;o)

 

Traff en fyr på stranda ifjor som hadde ei datter som het Storm Adele! Det var visst tradisjon i familien hans. Aldri hørt det som jentenavn før.

 

Ellers syns jeg Storm er et tøft navn på en gutt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en Juni som ble født året før Cæsar begynte. Hun får jo noen Cæsarkommentarer, men det går greit. Storm er et guttenavn i skandinavia, men jentenavn mange andre steder. Helt kult som begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke orkan eller kuling? Jeg har aldri likt navnet Storm! Synes det er nok storm med været om ikke det skal være en haug med Stormgutter også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør ta med i vurderingen at han Cæsar-Storm ikke vil varig evig. Dersom barnets venner skal få assosiasjoner til Cæsar-Storm når de hører navnet hans, så må den skuespilleren holde på i ca 15 år til. Det tviler jeg på at han gjør. Så fort han er borte fra skjermen, er nok den assosiasjonen glemt, hvertfall for de som kjenner en annen Storm.

 

Det har vært personer her inne som er blitt frarådet helt vanlige navn, fordi det akuratt da har vært en person i nyhetene eller på film som har det navnet, men i løpet av noen få måneder er det glemt.

 

Hvis du liker Storm, så gå for det. Ikke heng deg opp i at en skuespiller har det som rollenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke Cæsar og synes navnet er kjempefint! :)

Sannsynligvis (og forhåpentligvis..;) vil ikke Cæsar gå for evig, og de ungene som er små nå vil følgende ikke ha noe forhold til navnet på den måten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe da tror alle vi har kalt han opp etter fotballlaget vårt...

 

men tøft navn..når jeg fikk tygget litt på det...

 

men for all del, kansje vi venter en liten jente? tenker kun på guttenavn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sønn som heter det og synes det er et flott navn; enkelt og kraftfult. Men så ser jeg ikke cæsar, har ingen dårlige assosiasjoner til navnet og dessuten liker jeg rett og slett navn i den sjangeren....smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...