Gå til innhold

Juni: Gåstol


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt hoppestol til Mathias til jul. en slik en fra fisher price som står på stativ på gulvet, ikke slik som henger i dørkarmen. Den var på tilbud på ekstraleker til 599,-

 

Gåstol har vi også planer om å kjøpe snart, men er usikker på prisen der altså, har ikke sett det noe sted her i Norge, fant noen i Sverige og de kostet rundt 400,- sek.

 

De er nok i rette alderen nå hehe :) Men det er vel ikke noe serlig anbefalt av fysio. noen av delene, men som fysio. sa til meg, "det er stor forskjellpå 1 time og 20 minutter. Bruk det med måte,så går det bra."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tenkt å bruke gåstol eller hoppedisse. Fysioterapeuten anbefalte det ikke. Men jeg tror ikke det er veldig "farlig".

 

 

 

(Jeg ser at du er fra Levanger! Jeg er opprinnelig fra Verdal, og min kjære er fra Levanger. Vi bor på Melhus nå, men kommer til å flytte til Levanger en gang i framtida).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he! Det er på Bruborg vi skal bosette oss når vi kommer til Levanger! :-) Håper dere blir boende der, da, sånn at de to jevngamle guttene kan leke sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...