Gjest Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 ååååå det hadde vært deilig det, har vært kvalm nesten 24 timer i døgnet i to uker nå men de siste to dagene har jeg vært nesten helt fin!!! Kan kvalmen ha gått over allerede?? Noen som har opplevd det? Er 8+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer. Gleder meg til jeg og er ferdig med kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Slik var det for meg med min andre mann:-) jeg var kvalm døgnet rundt i ei uke, så var det som jeg skrudde på en bryter så var kvalmen over.-) deiligt, nyt det! Ps må bare skyte inn denne gang har jeg ikke vært kvalm:) Og jeg savner det faktisk! det er liskom et så trygt tegn på å være gravid:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Det håper jeg virkelig!! Hadde vært superdeilig, trøttheten sitter jo i men den er ikke så hemmende. Takk for svar jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Kolibri Skrevet 17. desember 2006 #5 Del Skrevet 17. desember 2006 hei på du Purr. jeg var også super kvalm de to første ukene. Så forsvant det. J ble sååå bekymra og snakket med mamma. Hun sier at kvalmen kan komme å gå gjennom hele svangerskapet og at det er veldig individuelt. Trottheten er nå likevel et sikkert tegn:-) Lykke til. klem fra meg som "bare" er 4+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woo-woo Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 heldig du er da =) Uff for min del er jeg inn i min 5 uke med kvalme... Slitsomt... håper det snart går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #7 Del Skrevet 18. desember 2006 Det kan jo være at du er så heldig, men, ikke for å kaste skår i gleden, dette hendte med meg også da jeg var en uke lengre enn deg, men etter to relativt fine dager, kom kvalmen helt og fullt tilbake ! Nå er jeg i uke 10/11, uvisst, og kvalmen er blitt mer svingende og uregelmessig. I og for seg mye bedre enn å være konstant kvalm ! (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå