litengutt+2_spirer i magen Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Lillegutt har i over en uke nå bæsjet hele tiden. Hver gang han spiser og noen ganger i mellom også. Også om natten.... Kommer bare litt hver gang og er som diarè noen ganger. Lurer sånn på hvorfor det er blitt sånn nå?? Spiser litt grøt og frukt to ganger om dagen nå, ikke de helt store mengder enda. Noen andre som har hatt noe lignende??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Har ikke opplevd det med jenta mi, nei. Men ville bare si at kanskje det er tenner på gang? Da er det mange babyer som bæsjer mye og ofte løst. Har du tittet i gommen hans, for å se om det skjuler seg noe der?
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jepp. Gutten min begynte med det for 2-3 uker siden. Han er 7,5 mnd. Før bæsjet han 1 gang om dagen, nå er det 3-5 bæsjebleier per dag. I noen av bleiene kommer det bare litt, så spiser han middag og da kommer det masse.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Ja sånn har vi hatt det med Lillegutt i lange tider nå. Han bæsjer 5-7 ganger om dagen. Så på tirsdag skal vi til legen på helsestasjonen for å sjekke om at er ok. Har hatt ett par dager i den siste uken der han bare har bæsjet 2-3 ganger om dagen. Stakkars..det må da være slitsomt for han:(
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 JA! Sånn har vi det her også. Jenta vår bæsjer etter hvert måltid og nesten hver natt. Noen av bleiene er skikkelig rennende, får så vondt av henne stakkar. Hun er i ulaget og virker som hun er svakt varm( nesten litt feber) Har hatt dette en uke nå. Kan ikke se noe til tennene, men hun er 9 mnd så det er vel like før. Er det noen som har opplevd dette når deres små fikk tenner? At hun/ han bæsjet så mye lenge før tennene dukket opp?
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Er visst noe som går for tiden, Teodor har det også sånn, vet om flere og...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Noen andre? Lurer sånn på dette jeg.
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Gutten min bæsjet vanligvis en gang i uka frem til 7,5 mnd. Ved tannfrembrudd bæsjet han oftere og ved 8 mnd alder har han begynt å bæsje 3-7 ganger om dagen. Vekselsvis hardt og bløtt. Idag har jeg skiftet 7 bæsjebleier og han blir så rød på stumpen stakkars.
Lille Ollebolle Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Min er litt yngre da, men hadde vanligvis bæsje bleie et par ganger i uka. Begynte med grøt da han var 4mnd og brukte opp en pakke med risgrøt. Begynte da med mais og av og til havre/hvete grøt.Etter at jeg begynte med de grøttypene hadde han bæsj i hver bleie t.o.m opp å skifte om natta... Tenkte det var tenner på vei, men siden vi har mye allergier i fam. (mannen min reagerer både på hvete og mais) lurte jeg litt om det kunne være det.. Da jeg gikk tilbake til risgrøt ble det helt normalt igjen så jeg tror det var det som gjorde det med gutten min...
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Og takk for svar. Føles litt bedre at det er flere som opplever det samme. Men, er det normalt?? Ikke gjøre noe, bare håpe det går over?
Puppesnuppa Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Gutten min på 9 1/2 mnd har bæsjet 5 ganger i dag.. nesten en gang til hvert måltid... Rød på stumpen nå ja! Sånn har det vært noen dager. Vil tro det er noe tenner på gang, for han sikler noe innmari(og det gjør han vanligvis ikke) Han er ellers i veldig fin form; spiser og drikker godt.. så jeg regner med at det er normalt
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 Åh, jeg skulle til å spørre om dette selv! =) Lillegutt på 7 mnd har så sinnsykt med bæsjebleier i det siste... Djiiizes.... Svigermor passet han på Lørdag, og hun kommenterte dette da hun måtte skifte dritt bleie nr 4! hehe...... Men hjeg ser han klør nor sinnsykt i gommene oppe da, så kan hende det kommer 2 tenner oppe snart?? =) Godt det ikke bare er min gutt dette gjelder... Ble nesten redd for at han ikke tålte maten eller noe :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå