Vintergull :) Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Over alle småtingene vi ser frem til når fødselen er over?? Jeg begynner gjerne. Det skal bli deilig å: - Slippe å tisse på et sadistisk bittelite glass hver uke. - Kunne snu seg i senga uten å nesten ramle utav hver gang... - Bøye meg framover (med god samvittighet). - Få på meg ringen igjen. - Brenne mammabuksene... - Slippe tanker som: "når kjente jeg *egentlig* liv sist???" - Snike meg forbi noen... og faktisk gjøre akkurat det. ) Sleng dere på da! Hva ser du fram til???
Philippa=) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 hmmmmmmmm..... ser mest frem til å møte den lille søte prinsessen som bor inne i meg!!! gler meg til å bli kvitt bekkenplager (håpe håpe) treneing!! gå i vanlige kle igjen. DRIKKE MEG ETT GLASS MED GOD RØDVIN TIL EN BEDRE MIDDAG!!!!
2_TETTE Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg blir med... - Å slutte å ha hvert måltid liggende i halsen i to timer etterpå. - Å ha muligheten til å ta en slurk vin eller et glass øl i festlig lag. - Å kunne gå opp trappene hjemme uten å få 12 kynnere og pese som en hval. - Å ha sex med mannen min uten en kules avstand. - Å ikke lure på om: eh..burde jeg tatt den røkelaksen? - Å kunne hoppe på trampolinen med sønnen min. - Å kunne sove helt på magen om natten. - Å tisse normalt noen ganger i døgnet i stedet for bittelitt 100 ganger.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 - Å kunne leke med min 3 åring som i hele høst har måttet forholde seg til en sliten mor liggende på sofaen. - Å kunne slippe bekkenløsningsplager og å knne gå som et normalt menneske igjen - Få på meg gifteringen igjen - Slippe å føle med som en flodhest hver gang jeg skal snu meg i senga
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 -Normalt sexliv -Få på meg de vanlige klærne mine -Kvitt den bekkenløsninga -Kunne se glufsa og føttene mine når jeg står rett opp og ned -Drikke alkohol.. dooleys.. nammmm....
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Slenger meg på jeg også!=) - ha noe som kan minne om et sexliv igjen (siden dette er ikke-eksisterende nå..) - å kunne finne en god stilling i sofaen - å kunne bruke dongeribukse igjen!!! - å kunne drikke alkohol av og til=) strawberry daquiri nam nam - å kunne handle normale klær igjen - å slippe unna halsbrann og diverse plager - å kunne løfte en liten kasse uten å få en mengde bekymrede blikk
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 det blir deilig å: * sove på magen! *shoppe vanlige klær *føle seg slank igjen *sove en hel natt uten å stå opp å tisse Men mest av alt blir det deilig å bli mamma! =o)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 - Og ja : Ta meg en velfortjent baileys med isbiter i.hehe :-)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Det skal bli deilig å: -barbere leggene uten å føle at jeg har løpt 5mila etterpå pga at det er så slitsomt nå -klippe tånegler og ha på sokker uten problemer -løfte opp 2åringen uten at bekkenet roper etter hjelp -skikkelig sex!!! -få urinblæra og ribbeinene for meg selv!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 -Slippe alt maset om fødsel og svangerskap fra alle som er i nærheten -Slippe å sitte bøyd mot venstre konstant, fordi junior har slått seg godt til med en eller annen kroppsdel på høyre side og sparker i ribbeina bare jeg tenker på å ikke lene meg til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå