Gå til innhold

Kor er alle sammen???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin i dag, og eg føda ikkje....skulel sååå gjerne ha gjort det! Men men. Har brukt dagen på å reise på Fløyen - har sjølsagt tatt bana (syns eg hugsa at du skulle føde på kk i Bergen så då veit no jaffal du ka Fløien e), og ete middag på Egon. Etterpå har vi låge på kver sin sofa og glodd på tv og sånn. Gi meg rier!!!! (Neida, eg veit sikkert ikkje ka ønska meg, men det kan eg heller oppdage når det e for seint).

Ja har termin i dag eg og, men føder gjer eg da ikkje....men slimproppen har gått i dag da (litt av den hvertfall) så det har jo skjedd noe. Får bare trøste oss med at det går maks 14 dage til før vi får møte lille bebisene våre. Men føder ikkje dei fleste eit par dager etter termin da??

Annonse

Litt av piffen har gått ut av meg nå ja... 8 dager på overtid. Kjipt at jula er rett rundt hjørnet syns jeg. Skulle ønske det var en annen måned, da hadde det ikke spilt så stor rolle å gått overtid. Blir den beste jula ever for oss selvsagt, men tenker mye på at nurket kommer til å få bursdagen sin så nærme jul og det syns jeg er litt leit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...