camelia4årpåvent Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hvordan går det med dere? Jeg har selvfølgelig "alle" symptomene, og er så utrolig utålmodig...6 dager til testing virker som en evighet!!!! Nå heier vi på oss selv og håper at nissen har masse positive tester å dele ut, ikke sant!!!!! Skal vi ta en livetesting på lillejulaften/julaften? Det hadde jo vært litt gøy! Lykke til alle sammen! Klem
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Hei på deg. Har ikm den 25 desember.... Ja, veldig spennende det her.... lurer på om jeg kan teste lille julaften... eller er det for tidlig.... er symtomer som vondt i eggstokkene og utflod bra eller dårlig ? klem
melkekua™ Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Nedtelling så det jomer nå...hehe....er så spent denne pp! Hvis det ikke klaffer denne gang så har jeg noen i bakhånd, tenkte å begynne å tempe (FF). Har bestilt meg temp.måler ) Dette blie en spennende julaften ja! Håper bare ikke den ekle tanta banker på døra! Har kjøpt inn OB sånn tilfelle!
inventum Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Nedtelling her også! IKM 22 des. - 5 dager til testing, men jeg skal søren meg prøve litt før.... will keep u updated Ingen symptomer bortsett fra veldig ømme bryst, spesielt brystvortene Lykke lykke til, alle sammen - vi fører oss vel opp på emblamamms resultatliste for uke 51
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Samme symptomer som i alle de andre pp'ne...så her kommer vel tanta etterhvert!!!!! Aldri si aldri...hehe....håpet holder vi på til jeg ser rødt...hihihi!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Her holder også håpet til jeg ser rødt... har ikm lille julaften morgen (pleier være veldig presis!) så skulle begynt å spotte nå i kveld hvis det går sånn som det pleier. Men ikke noe å se enda. Er nesten litt nervøs for å gå på do jeg.... Blir jo like skuffet hver gang:( Men men... håpe håpe, september-baby!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Hei på dere!! Holder på håpet jeg, gleder meg masse til å teste POSITIVT denne pp...... Testet i går, negativt... Ikm er ikke før på lillejulaften uansett... Vet dere hvordan man tester med el test?? Hva skal man se etter da for at det skal være "positivt"??
melkekua™ Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Da må du teste med den på selveste ikmdagen - streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken! Hvis den er svak betyr det negativ.
♥lurelure♥ Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 ÅÅÅÅÅDet er noe skit hele opplegget...... Bedre å bare få vite......
vår81 Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 hei ikm 26 des. Er så spent, ha ingen spesifikke tegn, så har ikke de store forhåpninger. Har taatt blodprøve id ag for å se om jeg har hatt el. Hatt en dobbel kur med pregnyl. Krysser fingrene for oss alle.
bitte 33 Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 hei ikm 23 des. håper på positiv test i julegave på oss alle.
vår81 Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 dobbel kur med pergo skulle det stå, men har også fått pregnyl injeksjon
jadida Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 Hei jenter! IKM 23-25 desember. Har vært veldig full av håp for begynte å få vonde pupper på fredag, og hatt det hver dag siden. Pms er en ting, men pleier ikke å ha vonde pupper på denne måten. Nå har jeg riktignok spottet, noe jeg siden SA i våres gjør fra 4-5 dager før TR kommer...så da var det nok "falsk alarm" denne måneden også... *sukk* Et ørlite håp har jeg jo selvsagt ennå, for første gang jeg ble gravid spottet jeg jo, så klamrer meg til det halmstrået! Skjønner ikke hvorfor kroppen må la tidlige graviditetssymptomer være så like pms/menssymptomer!?!?! Babystøv til dere alle - håper dere er heldigere enn det ser ut som jeg er!
camelia4årpåvent Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 19. desember 2006 Hei alle sammen! Ser at vi er mange med ikm på selveste juledagene, spennende..! Denne måneden har jeg hatt mensmurringer helt siden elmurringene ga seg, så trodde det var håp denne måneden, men det føles bare mer og mer som tanta er på vei..Pleier dere å ha menssmerter helt fra el, syns det høres veldig rart ut? Noe kan jeg iallefall takke pillen for - 11 år uten murringer og smerter.. vel, vel - jeg sier som andre her inne; det er håp helt til tr finner trusa mi! Lykke til alle sammen! Noen av oss må jo være heldige denne måneden! Vi får holde hverandre oppdatert, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå